تمرینات علی کریمی با مارک ورزشی که این روزها منفور است( عکس)

علی کریمی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش نشان داد هم‌چنان ورزش را دنبال می‌کند.

سایت بدون – علی کریمی این روزها و با وجود خداحافظی از فوتبال هم‌چنان ورزش می‌کند تا برخلاف بسیاری از پیشکسوتان فوتبال پس از دوران بازی هم آمادگی بدنی خود را حفظ کند. او چندی پیش هم در یک بازی فوتبال به همراه عادل فردوسی‌پور حاضر شده بود.

نکته جالب در مورد علی کریمی در این عکس مارک ورزشی است که دارد از آن استفاده می کند یعنی کراس فیت که این روزها پس از تظاهرات در آمریکا جنجالی شد و حتی منجر به کناره گیری مدیرعامل آن شد

گِرِگ گلاسمن، مدیرعامل و بنیان گذار شرکت بزرگ ورزشی کراس فیت درپی اظهارات تمسخرآمیز درباره مرگ جورج فلوید، سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس این کشور، و بعد از مواجهه با انتقادات شدید مجبور به استعفا شد.

پس از اعلام قطع روابط برخی از ورزشکاران، سالن‌های ورزشی و شرکت‌های تولید کننده لباس ورزشی با این شرکت ۴ میلیارد دلاری، گلاسمن از سمت خود کناره گیری کرد.

گلاسمن همراه شریک خود لورن جنای، شرکت ورزشی کراس فیت را در سال ۲۰۰۰ در سانتا کروز کالیفرنیا تأسیس کردند. امروزه بیش از ۱۳۰۰۰ باشگاه کراس فیت در جهان وجود دارد.

گلاسمن در بیانیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد اذعان کرد که وی باعث ایجاد شکاف در جامعه کراس فیت شده است.

گلاسمن در پاسخ به یک نهاد بهداشتی که اعلام کرده بود نژادپرستی یک مسئله بهداشت عمومی است، در توئیتی که شنبه شب منتشر کرده بود به تمسخر درباره مرگ فلوید نوشت: فلوید-۱۹

او همچنین در پاسخ به یکی از شرکت‌های تابعه که سکوت کراس فیت را در قبال قتل فلوید مورد انتقاد قرار داده بود، این شرکت تابعه را «متوهم» خوانده بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *