تورینو، کالیاری و آتالانتا مشتری بیرانوند



سایت بدون -توتو مرکاتو و توتو اسپورت که دومی از منابع مهم و قدیمی خبری بین نشریات شهر تورین محسوب می‌شوند دیروز (سه‌شنبه) با کار کردن عکس علیرضا بیرانوند روی جلد خود تیتر زدند:
«از ایران تا تورینو؛ گلری که پنالتی رونالدو را گرفت به‌عنوان ذخیره سیریگو به تورینو پیشنهاد شده است»!
البته این نشریات از بیرانوند به‌عنوان ذخیره سالواتوره سیریگو دروازه‌بان ملی‌پوش تورینو نام برده‌اند و احتمال اینکه بیرانوند در صورت رفتن به تورینو به‌عنوان گلر دوم در تیم دوم شهر تورین فعالیت کند زیاد است. به همین بهانه به نکاتی در خصوص تیم تورینو و عملکرد و سابقه سیریگو دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم پرداخته‌ایم که خواندنش خالی از لطف نیست:
گفتنی است تورینو فصل قبل با ۶۳ امتیاز در لیگ هفتم شده و با اختلاف ۳ امتیازی با تیم آ. اس. رم از راهیابی به لیگ اروپا بازماند.
– والتر ماتزاری سرمربی ۵۷ ساله و ایتالیایی این تیم سابقه هدایت تیم‌هایی همچون رجینا، سمپدوریا، لیوورنو، ناپولی، اینترمیلان و واتفورد انگلیس را در کارنامه دارد.
– تورینو سه دروازه‌بان دارد به نام‌های سالوادور سیریگو ۳۲ ساله، آنتونیو روساتی ۳۶ ساله و لوکاس گِمِلو ۱۹ ساله.
– سیریگو دروازه‌بان اصلی تیم تورینو است که فصل قبل از ۳۸ مسابقه در ۳۶ دیدار برای تیمش بازی کرد.
اگر بیرانوند واقعا بخواهد چنین انتقالی را قبول کند در دوراهی مهمی در زندگی‌اش قرار می‌گیرد که یکی احتمال نیمکت نشینی و دور شدن از شرایط بازی را برایش در پی دارد که ممکن است حتی ویلموتس و تیم ملی را برایش تحت الشعاع قرار بدهد و یا اینکه برود و با جدایی سیریگو فیکس شده و به موفقیت بیشتری هم دست پیدا کند.
بر اساس آنچه سایت ایتالیایی ادعا کرده، بیرانوند بند قرارداد ۶۰۰ هزار یورویی با باشگاه پرسپولیس دارد که در صورت ترانسفر شدن این مبلغ به پرسپولیس پرداخت خواهد شد.
از کالیاری و آتالانتا نیز به‌عنوان گزینه‌های دیگر خواهان این دروازه‌بان ملی پوش ایرانی یاد می‌شود.
بیرانوند پس از جام جهانی ۲۰۱۸ آرزوی بازی در سری A را در سر داشت و اکنون با این پیشنهاد احتمالا خواهد توانست در لیگ ایتالیا بازی کند.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *