توصیه جنیفر آنیستون به متیو مک کانهی درباره اینستاگرام

جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس هالیوودی در اظهار نظری جالب خطاب به متیو مک کانهی همکار خود گفته است: سعی کن از عضویت خود در اینستاگرام نهایت لذت را ببری.

سایت بدون -اگرچه خود جنیفر آنیستون نیز تنها یک ماه است به اینستاگرام وارد شده است اما یکی از جنجالی ترین و پرمخاطب ترین چهره های این پلتفرم محسوب می شود.

آنیستون به سرعت بیش از ۱۸ میلیون دنبال کننده را به خود اختصاص داده است و این یک رکورد جهانی گینس را برای سریعترین حساب کاربری اینستاگرام در جذب مخاطب نصیب وی کرده است. مک کانهی نیز در پنجاهمین سالگرد تولد خود، وارد اینستاگرام شد و در نتیجه بسیاری رفتار او را الگوگیری از جنیفر آنیستون برای حضور دیرهنگام در شبکه های اجتماعی دانستند. آنیستون با شوخی در این خصوص گفت: «آیا من از متیو الهام گرفتم یا او از من؟»

مک کانهی نیز در خصوص حضور دیرهنگام خود در اینستاگرام نوشت: «این نخستین سرمایه گذاری من برای به اشتراک گذاشتن خودم و دیدگاه هایم با جهان است و من از این موضوع کمی عصبی هستم زیرا می دانم که می خواهم یک مونولوگ داشته باشم ، مطمئن نیستم که می خواهم در گفتگو با مردم در دنیای مجازی چگونه باشم».

آنیستون نیز در واکنش به این پست اینستاگرامی مک کانهی نوشت:«فقط سعی کن از آن(اینستاگرام) لذت ببری». در حال حاضر مک کانهی حدود ۱٫۵ میلیون دنبال کننده دارد و به نظر می رسد از حضور در این فضا سرگرم شده و راضی است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *