ثروتمند‌ترین سلبریتی‌های‌ سال را بشناسید/ جرج لوکاس و استیون اسپیلبرگ در صدر فهرست ٢٠١٨

سایت بدون -جرج لوکاس، خالق «جنگ ستارگان» (Star Wars) در فهرست ثروتمندترین سلبریتی‌های آمریکا در ‌سال ۲۰۱۸ با ثروت خالص ۵٫۴‌میلیارد دلار و به لطف فروش استودیو فیلمسازی خود با نام لوکاس فیلم (Lucasfilm ) در ‌سال ۲۰۱۲ با قیمت ۴٫۱‌میلیارد دلار به کمپانی والت دیزنی درصدر ثروتمندترین چهره‌های دنیای فیلم و سرگرمی ایالات متحده قرار گرفته است. او همچنین خالق سری فیلم‌های «ایندیانا جونز»
(Indiana Jones) بوده و یک استودیو فیلمسازی دیگر به نام American Zoetrope Studio  را با همکاری دیگر کارگردان سرشناس، فرانسیس فورد  کوپولا تأسیس کرده است.
استیون اسپیلبرگ، دیگر کارگردان سرشناس سینما و از دوستان نزدیک لوکاس نیز با ۳٫۷‌میلیارد دلار ثروت در رتبه دوم قرار گرفته است. اپرا وینفری با ۲٫۸‌میلیارد دلار نیز در رتبه سوم این فهرست قرار داشته و مایکل جردن نیز با افزایش ۴۰۰‌میلیون دلاری ثروت خود توانسته خود را به رتبه چهارم فهرست ثروتمندترین سلبریتی‌های ایالات متحده برساند. جردن در‌ سال اخیر به لطف افزایش فروش کفش‌های ورزشی و همچنین در دست‌داشتن ۹۰‌درصد سهام تیم بسکتبال شارلوت هورنتز که بیش از ۸۰۰‌میلیون دلار ارزش داشته و ارزش آن مدام درحال افزایش است، به رتبه‌ای بهتر نسبت به‌ سال گذشته دست یافته است.
۱۰ سلبریتی ثروتمند ابتدای این فهرست بیش از ۱۸٫۷‌میلیارد دلار ثروت دارند که بسیار بیشتر از درآمد ناخالص داخلی کشوری مانند ایرلند است. سومین گزارش سالانه تهیه‌شده توسط مجله فوربس از ثروت خالص ۱۰نفر اول فهرست نشان می‌دهد که ثروت این افراد نسبت به‌ سال گذشته که ۱۸‌میلیارد دلار بود، ۴‌درصد بیشتر شده و به مرز ۱۹‌میلیارد دلار رسیده است.
یکی از سلبریتی‌هایی که از تازه‌واردهای این فهرست به شمار می‌آید، کایلی جنر است که ثروت خالص ۹۰۰‌میلیون دلاری‌اش او را در مسیری قرار داده که می‌تواند جنر را به جوان‌ترین میلیاردر خود ساخته جهان تبدیل کند. این سلبریتی جنجالی ۲۱ساله که در عرصه محصولات آرایشی فعال است، از دو‌سال پیش که کمپانی تولید محصولات آرایشی خود را بنا نهاد، به کمک بیش از ۱۶۸‌میلیون فالوور خود در رسانه‌های اجتماعی مختلف توانسته بیش از ۶۳۰‌میلیون دلار درآمد داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد سریال/صورت فلکی؛سرگشتگی و یاس یک فضانورد

مینی‌سریال «صورت فلکی» که پخش آن به تازگی تمام شده اثری در ژانر ترکیبی روان‌شناختی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *