جزئیات جدید از جشن تولد جنجالی نیمار

سایت بدون – آندر هررا، هافبک اسپانیایی PSG به افشاگری درباره جشن تولد عجیب و جنجالی‌ای دست زده که در ماه فوریه به مناسبت تولد نیمار، هم‌تیمی‌اش در این تیم برگزار شده بود.

 جشن تولد بیست و هشت سالگی نیمار، ستاره بزرگ برزیلی پاری سن ژرمن که در ماه فوریه امسال برگزار شد خبرساز شده و مدتها یکی از اخبار جنجالی در رسانه‌های دنیا بود. حالا آندر هررا، هم‌تیمی اسپانیایی نیمار در PSG که در آن جشن تولد شرکت داشته به بیان برخی جزئیات جالب از جشنی پرداخته که توسط نیمار برگزار شده بود.

نیمار در ماه فوریه برای مراسم جشن تولدش در یک کلاب لوکس در شهر پاریس مهمانی‌ای برگزار کرد که چهره‌های معروف فوتبال ورزش و هنر در آن شرکت داشتند. نیمار البته از تمام هم‌تیمی‌هایش در PSG دعوت کرده بود به او ملحق شوند.

مارکو وراتی، ادینسون کاوانی، آنخل دی‌ماریا و هررا از جمله کسانی بودند که به این مراسم دعوت شده بودند و به همراه همسران یا نامزدهای خود در آن شرکت داشتند. مراسمی که در دو طبقه برگزار شده بود، یک طبقه مخصوص متاهلین و یک طبقه مخصوص مجردها.

این تقسیم‌بندی طبقات به قول هررا باعث ایجاد اتفاقاتی جالب و شده و حتی تا مرز ایجاد دعوا بین زوجها پیش رفته. هررا در این باره گفت:” نیمار یک استودیو را اجاره کرده بود و مراسم جشن تولدش را طوری برگزار کرده بود که متاهلین به همراه همسرهایشان در طبقه بالا باشند و بچه‌های مجرد در طبقه پایین. اصطکاک بین ما متاهلین و همسران‌مان در طول مراسم زیاد بود. من حتی یک بار که خواستم برای استفاده از سرویس بهداشتی به طبقه پایین بروم با چنان چشم‌غره‌ای از طرف همسرم مواجه شدم که از خیرش گذشتم”.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *