جشنواره کن ، از آلن دلون تجلیل می کند

سایت بدون -یک روز مانده به اعلام اسامی فیلمهای انتخاب شده برای بخش مسابقه جشنواره کن ۲۰۱۹، هفته نامه لوپوین اعلام کرده که امسال جشنواره کن از بازیگر دست راستی فرانسوی که هربار به کاندیداهای افراطی دست راستی فرانسوی رای  می دهد، تقدیر خواهد کرد.

این بازیگر مشهور آلن دلون است. ستاره قدیمی سینمای فرانسه و جهان، تاکنون هیچگاه از جشنواره کن جایزه ای نبرده است. جالب آنکه او در سالهای گذشته از جشنواره کن انتقاد کرده بود. دلون که در اکثر مصاحبه های تلویزیونی اش بسیار متکبر صحبت می کند، در سال ۱۹۸۴ بشدت جشنواره کن را تحقیر کرد، چون فیلمی که در آن بازی داشت، از طرف کن رد شده بود.  حالا امسال دبیر هنری جشنواره تصمیم گرفته با دادن نخل طلای افتخاری برای مجموعه کارهای آلن دلون،  از او ستایش به عمل آید. بازیگر مهم دیگرفرانسوی، ژان پل بلموندو اما همواره مورد تجلیل کن قرار داشته و سال قبل متولیان این رویداد با گنجاندن عکس او روی پوستر جشنواره به وی ابراز ارادت کردند.

هفتاد و دومین جشنواره کن از چهاردهم تا بیست و پنجم مه ۲۰۱۹ در شهر کن فرانسه برگزار خواهد شد. الخاندرو گونسالس اینیاریتو فیلمساز مکزیکی رئیس هیأت داوران جشنواره خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *