جشن تولد پادشاه در زادگاهش /مارادونا پیش بچه های قدیمی

سایت بدون- دیه‌گو مارادونا گفته دوست دارد به‌عنوان مربی به نیوولز اولدبویز برگردد. او این هفته با تیمش، یعنی خیمناسیا‌ ای اسگریما لاپلاتا به خانه نیوولز رفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.
مارادونا در فصل ۹۴-۱۹۹۳ پس از ترک سویا برای دوران کوتاهی در نیوولز اولدبویز بازی کرد. با اینکه دوران بازی او محدود بود اما طرفداران و باشگاه نیوولز از او استقبال گرمی به‌عمل آوردند و حتی یک صندلی مخصوص مانند صندلی سلاطین برایش کنار زمین گذاشتند. هنگامی که او وارد ورزشگاه مارسلو بیلسا شد، شعارهای فراوانی در حمایت از او سر داده شد و باشگاه نیوولز هم یک هدیه خاص به او داد. او همچنین ماکسی رودریگس، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین را در آغوش گرفت. ماکسی ۳۸ساله که سابقه بازی در لیورپول و اتلتیکومادرید را هم دارد، حالا در نیوولز بازی می‌کند. یک دوربین مخصوص هم برای زیر نظر گرفتن حرکات او در ۹۰ دقیقه بازی کار گذاشته شد.
مارادونا پس از بازی گفت: «قلبم شکسته است چون می‌دانم به اینجا برخواهم گشت. قلبم می‌گوید که من برمی‌گردم چون می‌خواهم تیم نیوولز را تمرین دهم.» تیم او، خیمناسیا اوضاع مساعدی در جدول ندارد. از زمانی که مارادونا مربی این تیم شده، آنها تنها یک برد کسب کرده بودند اما در این مسابقه توانستند در نیمه اول سه گل بزنند. خیمناسیا حالا در ۱۱ بازی این فصل خود ۷ امتیاز کسب کرده است. آنها پیش از آمدن مارادونا حتی یک برد هم نداشتند.
مارادونا که دیروز تولد ۵۹سالگی‌اش بود، گفت: «من به اینجا آمدم و تیمی را دیدم که هیچ‌چیز نداشت اما هیچ‌چیز من را شکست نمی‌دهد. من اوضاع را برگرداندم. کسی که نمی‌خواهد تمرین کند، دیگر بازی نخواهد کرد. هرکسی که درد و رنج را تقبل می‌کند در تیم حاضر خواهد بود. امروز ما هیچ اشتباهی نداشتیم و بازیکنانم همه جاهای زمین را پوشش دادند، به همین دلیل بود که پیروز شدیم. این بازی به شکلی حیرت‌انگیز عالی پیش رفت.»
حالا خیمناسیا از قعر جدول جدا شده و گودوی کروس پایین‌تر از این تیم قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *