جنگ کمپین‌ها و طومار اعتراضی به سریال جنجالی /فصل آخر GOT را دوباره بسازید!

سایت بدون -سریال «بازی تاج و تخت» بعد از ۱۰‌سال و گذشت ۸ فصل به انتهای راه خود نزدیک شده است و یکشنبه‌شب آینده ۱۹ می‌ آخرین قسمت این سریال عظیم و پرآوازه پخش خواهد شد. با این وجود گروهی از هواداران ناراضی و عصبانی این مجموعه درحال جمع‌آوری امضا هستند تا شبکه HBO را وادار کنند فصل هشتم و پایانی این سریال را بازسازی کند. تا به این‌جا بیش از ٧٠٠‌هزار نفر طومار اعتراضی را امضا کرده‌اند.
این کمپین اعتراضی با عنوان «بازسازی بازی تاج و تخت فصل ۸ به وسیله نویسندگانی شایسته» توسط هواداری به نام دیلان دی راه‌اندازی شده است. در توضیح کوتاهی که زیر عنوان این کارزار اینترنتی نوشته شده، آمده است: دیوید بنیوف و دی.بی وایس خود را به‌عنوان نویسندگانی ناصالح در زمان نبود منبع اصلی- یعنی کتاب‌ها- ثابت کرده‌اند. این سریال لیاقت فصل پایانی درخور و منطقی دارد. این انتظار را عملی کن HBO!
با وجود آن‌که در این بیانیه اعتراضی به جزییات خاصی اشاره نشده است اما به نظر می‌رسد بسیاری از مخاطبان این سریال از اتفاقات اپیزود ماقبل آخر فصل پایانی شوکه شده‌اند. اشاره آنها به تغییر رفتار ناگهانی ملکه اژدها با بازی امیلیا کلارک و به آتش‌کشیدن پایتخت پادشاهی و کشتن افراد بی‌گناه است؛ تغییر رفتاری که به‌زعم آنها در اپیزودهای قبلی به شکل‌گیری آن اشاره‌ای نشده بود. از سویی دیگر یک کمپین دیگر در حمایت از سازندگان سریال شکل گرفته و از علاقه‌مندان سریال خواسته است تا از مجبورکردن سازندگان فیلم و سریال برای برآورده‌کردن خواسته‌های آنان امتناع کنند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *