جهانبخش درفهرست برایتون مقابل منچستریونایتد/عکس

ستاره ۱۷ میلیون پوندی بعد از هفته ها نیمکت نشینی به فهرست بازیکنان دعوت شده برای تقابل با شیاطین سرخ اولدترافورد برمی گردد.

سایت بدون – هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در حالی پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی های هفته، شیاطین سرخ اولدترافورد میزبان برایتون خواهند بود. این بازی از آن جهت حائز اهمیت است که سه امتیاز می تواند جایگاه دو تیم در جدول تا قبل از وقفه دو هفته ای به خاطر بازی های ملی را تغییر دهد.

در شرایطی که علیرضا جهانبخش در فصل جاری با ورود گراهام پاتر سرمربی جدید به اردوی برایتون هنوز یک دقیقه هم در لیگ برتر به میدان نرفته است تا سکونشینی های متوالی این خرید گران قیمت و ۱۷ میلیون پوندی شایعات جدایی او در زمستان را نقل محافل رسانه ای کند. سایت ۹۰MIN در گزارش های حاشیه ای خود از تقابل برایتون با شیاطین سرخ از بازگشت ستاره ایرانی به فهرست ۱۸ نفره گراهام پاتر برای سفر به تئاتر رویاها خبر داد.

دیدار دو تیم عصر فردا یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه اولدترافورد آغاز می شود و به احتمال فراوان این بازی به صورت زنده روی آنتن سیما خواهد رفت تا طرفداران جهانبخش در انتظار نمایش حتی چنددقیقه ای او برابر پرافتخارترین باشگاه جزیره باشند. علیرضا در فصل جاری تنها یک بار آن هم در جام اتحادیه در ترکیب برایتون به میدان رفت ودر لیگ جزیره به غیر از یکی دو بازی که در فهرست بود هنوز فرصتی برای عرض اندام پیدا نکرده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *