جیسون موموآ: «آکوامن۲»؟! نه، زیر بولدوزرم!

جیسون موموآ ستاره «آکوامن۲» با انتشار یادداشت جالبی از بازی در قسمت دوم این فیلم سرباز زده است!

سایت بدون – جیسون موموآ که سال گذشته با فیلم «آکوامن» با بودجه ای ۲۰۰ میلیون دلاری، در مجموع گیشه ای یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون دلاری را تجربه کرد، با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود خطاب به کمپانی برادران وارنر از بازی در قسمت دوم این فیلم خودداری کرده است. او نوشته «من نمی توانم در فیلمبرداری «آکوامن۲» شرکت کنم، چون مشغول رفتن زیر یک بولدوزر هستم»! کنایه اعتراضی این بازیگر به ساخت یک تلسکوپ غول پیکر سی متری روی زمین مقدس اهالی بومی هاوایی، ایالت زادگاه خود است. او از جمله سلبریتی هایی بود که به اعضای این جنبش اعتراضی پیوست.

جنبشی که بشدت معتقد است دامنه کوهستان مقدس هاوایی (موناکی) جای مناسبی برای ساخت رصدخانه سی متری نیست. هرچند ستاره شناسان آمریکایی آن منطقه را بهشت خود می دانند و تحقق این تصمیم را منجر به ساخت یکی از قوی ترین رصدخانه های نسل آینده می دانند.

جیسون موموآ در اینستاگرام نوشته است:«از برادران وارنر عذرخواهی می کنم که نمی توانم در فیلمبرداری «آکوامن۲» شرکت کنم، چون مشغول رفتن زیر یک بولدوزر هستم که قصد هتک حرمت سرزمین مقدس را دارد. چیزی که ما هرگز اجازه آنرا نخواهیم داد. دیگر کافی است؛ به جای دیگری بروید».

او در پُست دیگری از هواداران خواست که از این جنبش اعتراضی حمایت کنند.

موموآ که به تازگی ۴۰ سالگی خود را جشن گرفته، قرار است دوباره در «آکوامن» نقش آرتور کوری را بازی کنید. فیلمی که سال ۲۰۲۲ برای اکران آن در نظر گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جای پا را محکم کردن»

سایت بدون – آدم ها برای این که درست و مطمئن حرکت کنند باید پای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *