حاتمی‌کیا سریال «حضرت موسی (ع)» را می‌سازد؟

حاتمی‌کیا سریال «حضرت موسی (ع)» را می‌سازد؟

سایت بدون – این روزها تهیه‌کننده و گروه سریال “حضرت موسی(ع)” به دنبال کارگردان‌اند. هر روز هم گزینه‌هایی مطرح می‌شود که یکی از این نام‌ها “ابراهیم حاتمی‌کیا” است. سیداحمدمیرعلایی تهیه‌کننده سریال او تأکید کرده است: هنوز به کارگردان مشخصی نرسیدیم. گزینه‌هایی وجود دارند که بعد از بررسی، هرچه زودتر وارد پیش‌تولید خواهیم شد.

تهیه‌کننده سریال “موسی(ع)” درباره اینکه کارگردان جدید چه مؤلفه‌ای دارد، تصریح کرد: انتخاب این کارگردان جدید کار آسانی نیست. برای ما مهم است که آن شخص قابلیت ساخت کارهای فاخر را داشته باشد. در وهله بعدی به کارهای دینی و مذهبی علاقه‌مند باشد چون امکان دارد تولید این سریال به چهار سال هم برسد. ساخت چنین سریالی آن‌قدر پیچیدگی و سختی دارد که باید توانایی مدیریت و کارگردانی چنین سریالی را داشته باشد. فضای جلوه‌های ویژه را بشناسد و بداند در کجا باید از ویژوآل استفاده شود و در کدام قسمت از سکانس‌های رئال

حاتمی‌کیا این روزها در حال بررسی فیلمنامه سریال “حضرت موسی(ع)” است. قرار است فیلمنامه تغییرات اساسی داشته باشد. در جزئیات بیشتر باید به این نکته اشاره کرد که  سعید بهمن پور به عنوان سرپرست نویسندگان پروژه قبلی که با شورجه کار می‌کرد در این پروژه هم حضور دارد و خیرالله تقیانی پور کارگردان سریال “نجلا” هم به عنوان دستیار کارگردان و مسئول انتخاب بازیگر در پروژه سریال حضرت موسی(ع) فعالیت خواهند داشت.. 

هنوز زمان مشخص پیش‌تولید و تولید مشخص نیست اما قرار است کار جدیدی از حاتمی‌کیا در عرصه فیلمسازی ببینیم که تاکنون از او ندیده‌ایم.

در صورتی که حاتمی‌کیا هدایت پروژه سریال «حضرت موسی(ع)» را به عهده بگیرد، این مجموعه به سومین سریال تلویزیونی او تبدیل خواهد شد. او پیشتر دو مجموعه «حلقه سبز» و «خاک سرخ» را در دهه هشتاد کارگردانی کرده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *