حراج بازوبند معروف رونالدو برای معالجه کودک ۶ ماهه

سایت بدون – بازوبندی که کریستیانو رونالدو در بازی با صربستان به زمین کوبید، برای درمان کودک ۶ ماهه ای، به حراج گذاشته خواهد شد.

 کریستیانو رونالدو در دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل صربستان یک گل به ثمر رساند ولی تیم داوری اعتقاد داشت شوت کم جان فوق ستاره پرتغالی از خط عبور نکرده است هر چند تصاویر تلویزیونی نشان داد که CR7 در دقیقه ۹۳ موفق شده است گل برتری تیم ملی کشورش را به ثمر برساند، اما عدم استفاده از فناوری خط دروازه و VAR منجر به این شد که گل سالم رونالدو پذیرفته نشود.


پس از این اتفاق بود که کاپیتان تیم ملی پرتغال به شدت نسبت به عملکرد تیم داوری معترض شد و دنی ماکیلی قاضی میدان یک کارت زرد نیز به رونالدو نشان داد و مهاجم یوونتوس پیش از پایان بازی، زمین مسابقه را ترک کرد و از شدت عصبانیت، بازوبند کاپیتانی را نیز بر زمین کوبید.

حراج بازوبند معروف رونالدو برای معالجه کودک 6 ماهه


حالا به نظر می رسد یکی از کارکنان استادیوم ستاره سرخ بلگراد، از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و با برداشتن بازوبند کاپیتانی رونالدو، آن را به حراج گذاشته تا درآمد حاصل از فروش این بازوبند، خرج معالجه کودکی شش ماهه شود.

گاوریل شورچویچ نام کودک صربستانی و ۶ ماهه ای است که به بیماری ارثی آتروفی عضلانی نخاعی دچار شده است. این یک بیماری عصبی-عضلانی نادر است که با از دست رفتنِ نورون‌های حرکتی و تحلیل‌رفتن عضلات همراه است. این بیماری در دوران نوزادی یا خردسالی تشخیص داده می‌شود و در صورت عدم درمان، شایع‌ترین علت ژنتیکی مرگ شیرخواران است.

حراج بازوبند معروف رونالدو برای معالجه کودک 6 ماهه


جهت معالجه این کودک ۶ ماهه، به مبلغ ۲٫۵ میلیون یورو نیاز است و بازوبند کاپیتانی رونالدو در حراج لیومندو برای فروش گذاشته شده ولی تاکنون بالاترین مبلغ پیشنهادی برای خرید این بازوبند، مبلغ ۵ هزار پوند بوده است و دو روز دیگر زمان ارسال پیشنهاد برای این حراج به پایان می رسد.


در وب سایتی که این بازوبند به حراج گذاشته شده، آمده است که تمام مبلغ بالاترین پیشنهاد برای خرید بازوبند کریستیانو رونالدو، به صورت مستقیم به حساب والدین این نوزاد ۶ ماهه واریز خواهد شد و بازوبند نیز پس از تأیید اصالت به فرد برنده حراج واگذار خواهد شد.


به هر حال داستان مردود شدن گل کریستیانو رونالدو در بازی با صربستان هنوز تمامی ندارد و پس از اخبار متفاوت درخصوص پرتاب کردن بازوبند کاپیتانی توسط این فوق ستاره دنیای فوتبال، اکنون از این بازوبند برای یک کار خیریه و معالجه کودکی بیمار استفاده شده است و باید دید در نهایت بالاترین مبلغ این حراج چه قیمتی خواهد بود.

حراج بازوبند معروف رونالدو برای معالجه کودک 6 ماهه

۲۵۸

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *