خالق «بازی تاج و تخت» مغازه باز کرد

سایت بدون -جرج آر.آر مارتین در وبلاگش از طرفدارانش خواسته است برای بازدید از کتابفروشی به این مکان مراجعه کنند.

جرج آر.آر مارتین نویسنده مشهور آمریکایی و خالق مجموعه داستانی سریال بازی «تاج و تخت» در شهر سانتافه ایالت نیومکزیکو آمریکا یک کتاب فروشی افتتاح کرد. هنوز آخرین رمان از مجموعه داستان بازی تاج و تخت به نام بادهای زمستانی از این نویسنده منتشر نشده است.
 
مارتین در سال ۲۰۱۳ سالن سینمای ژان کوکتیا را خریداری کرده بود که حالا تصمیم گرفته در کنار این سینما یک کتابفروشی نیز دایر کند. مارتین در وبلاگش از طرفدارانش خواسته است برای بازدید از کتابفروشی به این مکان مراجعه کنند.
 
نویسنده رمانهای مجموعه یخ و آتش نام این کتابفروشی را بیستلی بوکس (Beastly Books) گذاشته و می‌گوید نام این کتابفروشی را از داستان دیو و دلبر الهام گرفته است. مارتین میگوید او و تیمش قصد داشتند خیلی پیشتر این کتابفروشی را باز کنند.
 
وی قول داده است بیشتر کتاب‌هایی که در این کتابفروشی عرضه میشود داستانهای خودش با امضای شخصی برای طرفداران باشد. مارتین در وبلاگش از طرفدارانش خواسته است به کتابفروشی مراجعه کنند.
 
پیش از جرج مارتین نویسندگان مشهور زیادی اقدام به تاسیس کتابفروشی کرده بودند که از آخرین نمونه های آن می توان به جودی بلوم، آن پاچت و لوئیس اردریچ اشاره کرد. البته بلوم در سال ۲۰۱۶ یک کتابفروشی خیریه در فلوریدا تاسیس کرده بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *