خاندان اژدها ؛ آخرین خبرها در مورد ساخت و تاریخ انتشار دنباله سریال بازی تاج و تخت

سایت بدون – فرآیند انتخاب بازیگران پیش درآمد بسیار مورد انتظار سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) با عنوان خاندان اژدها (House Of The Dragon) آغاز شده و انتظار می رود که فصل اول این سریال در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. داستان این سریال جدید شبکه HBO اتفاقاتی که ۳۰۰ سال پیش از زمان سریال اصلی رخ داده را روایت کرده و حکومت تارگرین ها بر هفت قلمرو را به تصویر می کشد. این سریال جدید بر اساس رمان آتش و خون ( Fire & Blood) از جورج آر آر مارتین که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد ساخته خواهد شد.

خاندان اژدها

بر اساس گزارش ها، ریان کوندال و میگل ساپوشنیک که اپیزودهای بزرگ نبرد حرام زادگان و بادهای زمستان از سریال بازی تاج و تخت را کارگردانی کردند در ساخت خاندان اژدها ، به عنوان کارگردان مشارکت خواهند داشت. ساپوشنیک علاوه بر اپیزود آزمایشی این سریال جدید، برخی دیگر از اپیزودهای آن را کارگردانی خواهد کرد، در حالی که گفته می شود شبکه HBO قرارداد ساخت ۱۰ اپیزود از این سریال برای فصل او را امضا کرده است. هنوز مشخص نیست که چه شخصیت هایی از زمان آتش و خون مارتین در سریال خاندان اژدها بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت زیرا این کتاب بیش از ۱۵۰ سال از زمامداری خاندان تارگرین را بر وستروس به تصویر می کشد.

خاندان اژدها
خاندان اژدها

اما به گفته منابع خبری، اتفاقات موسوم به رقص اژدهایان که به جنگ داخلی تارگرین ها و نابودی وستروس انجامید نیز در این سریال به تصویر کشیده خواهد شد. اپیزود آزمایشی این سریال با بازی نائومی واتس سال قبل فیلمبرداری شد اما پیش از آنکه عنوانی برای آن انتخاب شود کنار گذاشته شد. اخیراً خبر رسیده که مارتین در نوشتن رمان دنباله بادهای زمستان ( Winds Of Winter) پیشرفت داشته که آخرین اثر حماسی وی در ماجراهای بازی تاج و تخت است. مارتین گفته است که شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی کمک زیادی به وی در پیشبرد پروژه عقب افتاده او داشته اما به طرفداران هشدار داده که خیلی زود منتشر انتشار آخرین کتاب او در مجموعه کتاب های ترانه ای از یخ و آتش نباشند.

منبع:روزیاتو

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «باد به گلو انداختن»

سایت بدون – آدم ها وقتی می خواهند از موضع بالا صحبت کنند یا کسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *