خانه تکانی در بارسا/نگاهی به فهرست مازاد و ورودی‌ها

سایت بدون- سرمربی بارسلونا برای فصل آتی برای تقویت تیمش نام ۲ مهاجم را در صدر فهرست تیمش قرار داده است.

باشگاه بارسلونا امسال در لیگ اروپا در دیداری خانگی برابر اینتراخت فرانکفورت تن به شکست خانگی داد تا یک جام دیگر از دست ژاوی و تیمش دور شود تا فصل کابوس وار کاتالان‌ها به نوعی تکمیل شود.

کارشناسنان معتقد هستند که بارسا برای برون رفت از این شرایط برای فصل جدید نیاز به خانه تکانی اساسی دارد.

مارکا در این راستا نوشت: اولین هدف نقل و انتقالاتی بارسا جذب مهاجم است. آنها در تلاش هستند تا بتوانند بودجه لازم را جهت خرید یک مهاجم تهیه کنند تا هر چه زودتر یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر  فوتبال جهان را جذب کنند.

بارسلونا قصد دارد برای تامین خرید بودجه مهاجم، فیلیپه کوتینیو، میرالم پیانیچ، ساموئل اومتیتی، آنتوان گریژمان و فرانسیسکو ترینکائو را در فهرست فروش  قرار دهد.

رابرت لواندوفسکی مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ هدف اصلی ژاوی بود اما او یک فصل دیگر با بایرن قرارداد دارد و صحبت‌های اولویر کان مبنی بر اینکه او یک فصل دیگر در آلیانز آره‌نا خواهد ماند، آبی اناری‌ها را با تردید مواجه کرده است. از طرفی مبلغ خرید او چیزی حدود ۶۰ میلیون یورو برآورد شده است مبلغی که برای خرید یک مهاجم ۳۴ ساله چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

از طرفی ارلینگ هالند پدیده ۲۱ ساله هدف بعدی است. مارکا مدعی شده ژاوی برای تشریح وضعیت او در بارسلونا با وی مذاکراتی انجام داده تا وی را برای حضور در نیوکمپ متقاعد کند.

گفته می‌شود این انتقال برای بارسا چیزی حدود ۲۵۰ میلیون یورو آب خواهد خورد چرا که تنها ۷۵ میلیون باید پول به دورتموند پرداخت شود و مبلغ قرارداد او نیز سالی ۶۰ میلیون یورو برآورد شده است.

رافائل لیائو ستاره میلان، دیگر گزینه آبی اناری‌ها است اما روسونری قصد فروش او را ندارد.

داروین نونز مهاجم بنفیکما هم مدت‌ها است که مورد نظر مسوولان کاتلان‌ها قرار دارد  اما مبلغ رضایت نامه او هم بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون یورو است.

اما ارزان‌ترین گزینه مد نظر ژاوی، گابریل خسوس مهاجم منچستر سیتی است بازیکنی که در صورتی که هالند به منچستر سیتی برود، از این تیم جدا خواهد شد. شاید مبلغ خرید او چیزی کمتر از ۳۰ میلیون یورو باشد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *