«خانه پدری» از امروز بدون هیچ مشکلی روی پرده می رود

سایت بدون -کارگردان «خانه پدری» مشکل رنگ را دلیل اصلی اکران نشدن این فیلم از شب گذشته اعلام کرد.

کیانوش عیاری کارگردان «خانه پدری» در گفت وگو با بانی فیلم درباره دلیل اکران نشدن این فیلم از شب گذشته اظهار داشت: قرار بود فیلم از شب گذشته نمایش داشته باشد که به دلیل مشکلات تصحیح رنگ، اکران دیشب منتفی شد. با این حال و با برطرف کردن برخی از امور فنی، فیلم از امروز بدون هیچ مشکلی روی پرده خواهد رفت. اکران نیز به صورت همزمان در سینماهای تهران و شهرستان ها خواهد بود.

روز گذشته یکی از سایتها با انتشار مطلبی اعلام کرد که قرار است «خانه پدری» در چهارچوب طرح رده بندی سنی و در رده بندی ۱۵+ سال و به شکل محدود در ۱۵ سالن سینما اکران شود؛ ملاحظات و محدودیت‌هایی که عیاری پذیرفت تا در عوض فیلمش دست نخورد و فیلمی که برنده‌ تندیس بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی از هشتمین جشن انجمن منتقدان سینمایی شده، برای مخاطبانش بدون دستکاری در آبان ماه هزار و سیصد و نود و هشت منتشر شود.

عیاری در گفت وگوی کوتاهش با خبرنگار بانی فیلم، صحبت درباره میزان اصلاحات وارده به «خانه پدری» را به بعد از اکران موکول کرد.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، مینا ساداتی، معصومه بافنده، آزاده موحدبشیری، رسول سلیمیان، ستاره میرمحمد، آیناز آذرهوش، نگاه خاقانی، ملیکا فردوسیان، پادینا رهنما، مژده همرنگ، حسین فلاح، مرمر جعفری، مهدی خیراللهی، معین الدین عشاقی بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

اشتراک گذاری در:

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *