خبرهای خوب روحانی درباره بسته‌های معیشتی جدید و کالاهای اساسی

روحانی با بیان اینکه کمک به مردم گرفتار، وظیفه دولت است گفت: در این زمینه به نیازمندان بسته‌های حمایتی اعطا شد، زیرا  در این مدت در شرایط سختی قرار گرفتند.

سایت بدون – حسن روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا به موضوع بسته‌های معیشتی و تامین کالاهای اساسی مردم اشاره کرد. او گفت: تامین کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم را سومین وظیف مهم دولت است و  این کالاها تامین کردیم و تا پایان سال هم تامین می‌کنیم شاید دهها جلسه در این زمینه برگزار شده است که باید از وزارت صمت و خارجه تشکر کنم البته همه در موضع تلاش کردند.

روحانی ادامه داد:  امروز شرایط کالاهای اساسی ما از اردیبهشت و نسبت به فروردین ۹۹ نیز بهتر است و این شرایط در آینده نیز بهتر می شود. مردم هیچ نگرانی برای کالاهای اساسی کشور نداشته باشند انچه لازم بوده تامین شده است و در هفته اخیر هم گام‌های بهتری برداشته شده است تا شرایط کشور مطمئن‌تر شود.

رئیس جمهور همچنین گفت:  فعالیت حمایتی دولت تا پایان سال و تا هر وقتی که کووید ۱۹ روبروی ما است ادامه خواهد یافت و ما روبروی آن ایستاده ایم و این حمایت‌ها را انجام می دهیم.

او با بیان اینکه کمک به مردم گرفتار، وظیفه دولت است گفت: در این زمینه به نیازمندان بسته‌های حمایتی اعطا شد، زیرا  در این مدت در شرایط سختی قرار گرفتند. بسته‌های حمایتی و کمک چه در قالب تسهیلات بانکی، صندوق بیمه بیکاری و چه بسته‌های معیشتی بود بنابراین هر کاری که لازم بوده دولت برای حمایت از آنها انجام داده و ادامه می‌دهد.

روحانی همچنین ادامه داد:  برنامه حمایتی دولت تا پایان سال و تا هر زمانی که کووید ۱۹ وجود دارد، ادامه خواهد یافت و ما روبه‌روی سختی‌های این بیماری همچنان ایستاده ایم و این حمایت‌ها را نیازمندان انجام می‌دهیم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *