خبر حضور سردار آزمون در میلان چقدر جدی است؟

سایت بدون -این شایعه از مدتی پیش وجود دارد که حالا شکل جدی به خود گرفته است؛ اگر یوویچ نشود آن‌وقت روسونری روی یک گزینه جدید و پلن B تمرکز خواهد کرد. به گزارش dailymilan نام جدیدی که در مدار نقل و انتقالاتی میلان دیده می‌شود سردار آزمون است.
روسونری در بازار نقل و انتقالات هوشیارانه عمل می‌کند و در حال حاضر لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید در صدر لیست خریدهای تابستانی این تیم قرار دارد.
هدف این است تا عضلات اسکلتی که در تابستان گذشته با ورود اسماعیل بن ناصر و تئو هرناندز شکل گرفته بود را به تیم اضافه کنند.
اتفاقی که پیش از آن با حضور سامو کاستیخو و هاکان چالهان‌ اوغلو رقم خورده بود. چهره جدیدی که از آن برای میلان صحبت می‌شود سردار آزمون است.
منابع آگاه او را تنها گزینه جانشینی لوکایوویچ در لیست میلان می‌دانند.
مهاجم ایرانی متولد سال ۱۹۹۵ است و برای یک فصل برای زنیت سن‌پترزبورگ بازی کرده است. او که با ۱۲ میلیون یورو از روبین کازان به زنیت رفته بود حالا حداقل ۱۰ میلیون یورو بیشتر ارزش دارد.
بازیکنی که مطبوعات ایران همیشه در توصیف توانایی‌های او رفتار مبالغه آمیزی دارند و از سال ۲۰۱۴ که لباس تیم ملی را پوشید به او لقب لئو مسی ایران را
سداده‌اند.
او یک بازیکن راست پا و از نظر استیل شبیه به فیلیپو اینزاگی است. بازیکنی سریع و تکنیکی و با دید خوب در بازی است که می‌تواند با دریبل‌های در حال حرکت، حملات سریعی را در عمق انجام بدهد.
او بر خلاف سوپر پیپو بازیکنی است که در زنیت در فاز دفاعی نیز حضور دارد و این کیفیتی است که از آزمون یک بازیکن کامل و یک استعداد بالقوه ساخته است. در سطح تهاجمی، میلان بازیکنی با مشخصات شبیه به
آزمون دارد.
رافائل لئائو اما مهاجم ایرانی تجربه بیشتری نسبت به این مهاجم ۲۰ ساله پرتغالی دارد و بازیکن مطمئن‌تری برای میلان به شمار می‌آید.
سردار در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حدود ۱۰ بازی همراه با زنیت انجام داده است.همه می‌دانند مهم‌ترین مشتری سردار آزمون کماکان ناپولی است اما این بازیکن استعداد زیادی برای رشد و پیشرفت در لیگی مثل سری آ دارد و این می‌تواند میلان را قانع کند که به دنبال جذبش
باشد.
مهاجم زنیت در یکی از آخرین اظهاراتش گفته که من هشت سال در روسیه بوده‌ام و می‌خواهم چالش جدیدی را امتحان کنم. با ۲۵ میلیون یورو یا بیشتر پیراهن او در تابستان می‌تواند قرمز و مشکی شود.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *