خرید جدید پرسپولیس در آبادان نمره قبولی گرفت/تمیروف، نوری در تاریکی


در روزهای شکست هم گاهی می‌توان نکات مثبتی دید که می‌تواند برای آینده امیدبخش باشد. در شکست دو بر صفر پرسپولیس در آبادان، بدترین نتیجه این فصل گل‌محمدی، نمایش خوب تمیروف مثل نوری در تاریکی بود.
مهاجم ازبک که برای تقویت خط حمله اضافه شد در ۴۵ دقیقه بازی‌اش نشان داد که انتخاب اشتباهی نبوده و در درازمدت می‌تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند.
معمولاً بازیکنان برای آشنا شدن با یک لیگ جدید و تیم تازه نیاز به زمان دارند، ولی تمیروف خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و در بیشتر صحنه‌ها تصمیمات خوبی گرفت.
دقایقی بعد از ورود به زمین او سانتر رضاییان را قطع کرد که با فاصله کمی از بالای دروازه بیرون رفت و می‌توانست پرسپولیس را به بازی برگرداند. چند دقیقه بعد شوت سنگین او تنها با برخورد به سینه گروسیان به زمین برگشت. سومین حرکت مؤثر او شروع مجدد سریع پس از خطا پشت محوطه جریمه بود که عبدی را تک به تک کرد. این سه صحنه تنها پانزده دقیقه بعد از ورود تمیروف به زمین اتفاق افتاد و اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست در اولین بازی برای پرسپولیس سرنوشت بازی را تغییر دهد. مهاجم ازبک در آبادان گلی نزد، ولی با آنچه در آبادان نشان داد می‌تواند در ۹ بازی باقی‌مانده فصل مهره مؤثری باشد.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *