خرید پوگبا برای رئال ضروری است/تیــر آخــر

سایت بدون – رئال مادرید پیش‌فصل خوبی را نگذرانده. کهکشانی‌ها تاکنون در سه بازی، یک تساوی و دو شکست را تجربه کرده‌اند که باخت دوم با نتیجه تحقیرآمیز هفت بر سه مقابل اتلتیکو مادرید، رقیب همشهری بوده است. زین‌الدین زیدان، مربی رئال مادرید علنا گفته که پل پوگبا را می‌خواهد و حالا اگر او جذب نشود، طرفداران رئال بسیار ناراحت خواهند شد.
خط میانی رئال متشکل از کاسمیرو ۲۷ساله، تونی کروس ۲۹ساله و لوکا مودریچ ۳۳ساله است که در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌اند اما رئال بی‌تردید نیاز به تقویت خط میانی‌اش دارد. جدایی دنی سبایوس و مارکوس یورنته هم به این معنا است که رئال در خط میانی تنها ایسکو و فدریکو والورده را به‌عنوان بازیکن جانشین دارد.
اخیرا گزارش شده که منچستر یونایتد در آستانه خرید برونو فرناندس با قیمت ۷۰ میلیون یورو است. این بازیکن پرتغالی به‌زودی در آزمایش پزشکی یونایتد شرکت خواهد کرد. یونایتد همچنین بر سر انتقال سرگی میلینکوویچ-ساویچ از لاتزیو با قیمت ۷۵ میلیون یورو به توافق رسیده است.
به نظر می‌رسد که فرناندس و میلینکوویچ-ساویچ دو بازیکنی هستند که قرار است جای پوگبا را در ترکیب یونایتد بگیرند. پوگبا به سران یونایتد گفته که می‌خواهد به ورزشگاه برنابئو برود اما سخت‌ترین قسمت کار هنوز مانده؛ اینکه رئال مادرید بر سر قیمت انتقال پوگبا با یونایتد به توافق برسد.
یونایتد می‌خواهد مذاکرات از قیمت ۲۰۰ میلیون یورو آغاز شود، و به این ترتیب رئال مادرید بعید است که بتواند پوگبا را با قیمتی پایین‌تر از ۱۵۰ میلیون یورو بخرد. این بازیکن ۲۶ساله همچنین احتمالا دستمزد گرت بیل را دریافت خواهد کرد. بیل سالانه پس از کسر مالیات، ۵/۱۴ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و به نظر می‌رسد که در روزهای آتی از رئال مادرید جدا خواهد شد.
برنامه مادرید این است که در روزهای آینده به سراغ خرید پوگبا برود. حدود ده روز دیگر پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر بسته می‌شود و بعید است یونایتد حاضر شود که پس از آن پوگبا را بفروشد. همچنین یک روز بعد از آن هم لیگ برتر شروع می‌شود و اگر پوگبا همچنان در یونایتد باشد، اوضاع خوبی حاکم نخواهد بود.
منبع آ. اس

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *