داستان شگفت انگیز یک بی خانمان که به کنگره آمریکا رسید

Image result for ‫آلکساندریا اوکاسیو کورتز‬‎

سایت بدون -آلکساندریا اوکاسیو کورتز از نیویورک جوان‌ترین نماینده‌ای که تاکنون به کنگره آمریکا راه یافته است تا زمان شروع به کارش در ماه ژانویه (تقریبا دو ماه و نیم دیگر) با یک مشکل روبه‌رو است و آن هم پرداخت اجاره‌خانه است. او به نیویورک‌تایمز گفته که برای اجاره‌کردن آپارتمانی در واشنگتن در انتظار نخستین حقوقش است.
اد هنری از مجریان شبکه فاکس‌نیوز گفته که این نماینده ۲۹ ساله واقعیت را در این‌باره نگفته است؛ چرا که عکس‌هایش در یکی از مجلات او را در حالی نشان می‌دهد که لباس‌هایی چندین‌هزار دلاری به تن دارد اما اوکاسیو کورتز در واکنش در پیامی توییتری گفته که این لباس‌ها را به خاطر عکاسی به او قرض داده بودند.
توییت این نماینده جوان کنگره در این‌باره که قادر به پرداخت اجاره آپارتمانش تا زمان دریافت حقوق نیست، با همدردی زیادی از سوی کاربران روبه‌رو شد. او در این توییت همچنین گفته مشکلی که در مورد تأمین مسکن برای او پیش آمده، نشان می‌دهد که سیستم انتخاباتی آمریکا تا چه حد برای «افراد طبقه کارگر طراحی نشده است».
کاربری گفته: «الکساندریا اوکاسیو کورتز که نمی‌تواند از پس اجاره خانه‌اش برآید، جوان‌ترین نماینده کنگره است و من صادقانه با او احساس همدردی می‌کنم.» آلکساندریا اوکاسیو کورتز تبار پورتوریکویی دارد و خود را از طبقه کارگر می‌‌داند. او تا اوایل ‌سال جاری میلادی (۲۰۱۸) برای درآمد بیشتر در رستوران کار می‌کرد.
درآمد مالی این نماینده کنگره در‌ سال گذشته حدود ۲۶‌هزار و پانصد دلار (۲۰‌هزار پوند) بوده است اما به اعضای کنگره ۱۷۴هزار دلار (۱۳۴‌هزار پوند) پرداخت می‌شود.

 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آش و لاش»

سایت بدون – آش یک ماده غذایی است که همه اجزای آن از هم جدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *