درخواست بارسلونا از نیمار: به پاریس برگرد و دردسر نساز!


سایت بدون – نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی مدعی شده است که باشگاه بارسلونا از بازیکن برزیلی سابق خود نیمار که شایعه بازگشتش به نوکمپ شنیده می‌شود خواسته برای جلوگیری از دردسرهای احتمالی برای طرفین به پاریس برگردد. نیمار از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خواست که با فروش او موافقت کند.
طبق ادعای اسپورت این مهاجم برزیلی که بعد از مصدومیت اخیرش در اردوی تیم ملی برزیل در حال ریکاوری است، قصد ندارد تابستان امسال به پاریس برگردد. نیمار امیدوار بود که مذاکرات میان بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن خیلی سریع پیش برود تا او بتواند هفته آینده به هم‌تیمی‌های سابقش در نوکمپ ملحق شود. با این حال، روند مذاکرات پیچیده‌تر از آن چیزی بوده که نیمار پیش‌بینی می‌کرد و ممکن است حتی تا پایان ماه آینده هم هیچ تغییر محسوسی در روند مذاکرات ایجاد نشود. به همین دلیل بارسلونا از نیمار خواسته برای شرکت در اردوی پیش‌فصل پاری‌سن‌ژرمن به پایتخت فرانسه برگردد و اگر باشگاهش از او خواست که در تمرینات حاضر شود مقاومت یا مخالفت نکند.
نیمار از زمانی که حرف و حدیث‌ها درباره بازگشتش به بارسلونا آغاز شده، شخصاً هیچ حرفی درباره این موضوع نزده است. پدر او هم گاهی اوقات در نقش سخنگوی این بازیکن برزیلی ظاهر می‌شود، تنها یک بار درباره این موضوع حرف زده و در آن یک بار هم تأکید کرد که سفری به بارسلونا برای مذاکره با قهرمان اسپانیا نداشته است. هم بارسلونا هم نیمار می‌دانند که احتمال بازگشت او به نوکمپ بسیار زیاد است و به همین دلیل نباید کاری انجام دهند که رابطه دو باشگاه تیره و تار شود. پاری‌سن‌ژرمن از رویکرد و سبک زندگی نیمار ناراضی و خسته شده است اما در صورتی که نیمار بخواهد از روش‌های غیرمتعارف برای هموار شدن مسیر بازگشتش به بارسلونا استفاده کند، پاریسی‌ها درهای خروج را به روی او خواهند بست. آنها با بی‌رحمی در مورد بازیکن آکادمی‌شان آدرین رابیو به خاطر خودداری از تمدید قراردادش در فصل گذشته نشان دادند (او را به تیم ذخیره‌ها تبعید کردند) که ظرفیت لجبازی با بازیکنان خود برای اثبات اینکه چه کسی رییس است را دارند. از این رو با توجه به سخت بودن روند مذاکرات، نیمار برای رسیدن به خواسته‌اش جز صبوری و عاقلانه و منطقی رفتار کردن چاره‌ای ندارد و این شامل بازگشت به پاریس در صورت فراخوانده شدن از سوی کادر فنی باشگاه برای شرکت در اردوی پیش فصل می‌شود.
منبع: سایت اسپورت

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *