دردسرهای ستاره برزیلی ادامه دارد/ نیمار: زندگی‌‌ام داشت از هم می‌پاشید

سایت بدون- نیمار می‌گوید حالا که از اتهام تعرض به یک زن برزیلی تبرئه شده، نفس راحتی کشیده اما هرگز فراموش نخواهد کرد که این ماجرا چه ضربه روحی سنگینی به او و عزیزانش زده است.
آنا پائولا ویرا دمورائس، قاضی برزیلی پرونده اتهام نیمار به یک زن برزیلی به‌نام ناژیلا ترینداده، هفته گذشته اعلام کرد اتهامات وارده به نیمار بی‌اساس است. این حکم پس از آن اعلام شد که مأموران اداره پلیس سائوپائولو نتوانستند مدارک کافی دال بر ادعای ترینداده مبنی بر آزار دیدنش توسط ستاره پاری‌سن‌ژرمن در هتلی در پاریس در روز ۱۵ ماه مه سال جاری به دادگاه ارائه کند.
نیمار که در اولین روزهای پس از متهم شدنش به تعرض، قویاً این موضوع را تکذیب کرده بود، پس از مختومه شدن این پرونده پیامی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و در آن نوشت: «این هم یک فصل دیگر در زندگی من خواهد بود که هرگز فراموشش نخواهم کرد و این هم دلایل زیادی دارد که دلیل اصلی آن ضربه وارده به من، خانواده‌ام و همه آنهایی بود که مرا واقعاً می‌شناسند. باید صادقانه حرف بزنم پس نخواهم گفت که خوشحالم، بلکه می‌گویم خیالم راحت شد. این زخم همیشه با من خواهد بود تا یادم بماند که چطور آدمیزاد همانطور که می‌تواند کارهای خوب انجام دهد، توانایی انجام کارهای بد را هم دارد. بله، دنیای من به‌خاطر این ماجرا فرو پاشید و این اتفاق مرا به زمین کوبید اما همانطور که یک اسطوره جوجیتسو گفته «برای خیلی از مردم، زمین پایان هرچیزی است اما برای ما تنها نقطه آغاز است»، شاید این اتفاق هم فقط یک نقطه آغاز باشد نه‌فقط برای من، بلکه برای تمام کسانی که از چنین اتهامات کذبی ضربه خورده‌اند بخصوص برای همه آن زنانی که واقعاً قربانی چنین اتفاقاتی شده‌اند. آرزوی من این است که همه شما قوی باشید، بتواند بجنگید و به حق‌تان برسید. همیشه خدا را به‌خاطر همه‌چیز شکر کرده‌ام.»
 با وجود تبرئه شدن از اتهام تعرض، نیمار هنوز ممکن است به‌خاطر خلاف سایبری‌اش که انتشار عکس‌‌های خصوصی شاکی پرونده در شبکه‌های اجتماعی بود بازخواست شود. علاوه بر این، کار او در دادگاه‌ها تمام نشده است.
 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *