در لیگ مالاوی رخ داد /یک مرغ، جایزه بهترین بازیکن زمین(عکس)



سایت بدون -یک ستاره فوتبال در کشور مالاوی به دلیل عملکرد درخشانش در این هفته جایزه‌ای عجیب دریافت کرد و به او یک مرغ زنده دادند!
حسن کاجوکه برای تیم دسته برتری نیاسا بیگ بولتس دو گل زد و ستاره تیمش بود. بازی بیگ بولتس با کارونگا یونایتد با نتیجه پنج بر صفر به پایان رسید. یک طرفدار در پایان بازی برای قدردانی از او یک مرغ به او داد. آن طرفدار با اسپری مرغ را به رنگ لباس تیم محبوبش درآورده بود.
این طرفدار اجازه گرفت که به زمین برود و جایزه کاجوکه را به او بدهد. او مرغ را در یک جعبه مقوایی به زمین برد. روی این جعبه هم نام کاجوکه نقش بسته بود. این بازیکن هم این جایزه را پذیرفت.
در فوتبال آفریقا جوایز عجیب بسیاری داده می‌شود، از جمله صندل و حتی بسته اینترنتی موبایل!
در فصل ۱۷-۲۰۱۶ هم در لیگ برتر انگلیس جایزه عجیبی داده شد. جایزه بهترین بازیکن بازی در آن فصل، یک مکعب مستطیل آجر مانند و زردرنگ بود که رویش نوشته می‌شد: Man of the Match و زیر آن هم نام بازی درج می‌شد.
در لیگ روسیه هم به‌عنوان جایزه، یک گلدان شیشه‌ای به بازیکنان داده می‌شده است اما در این میان، جایزه‌ای که در بازی فوتبال آمریکایی بین مینه‌سوتا گولدن گوفرز و ویسکانزین داده می‌شود هم جالب بود. در پایان مسابقه، به تیم برنده جایزه «تبر پل بنیان» داده می‌شود که یک تبر بسیار بزرگ است

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «دلنگ دلنگ»

سایت بدون – صدای زنگ شتر و هر زنگوله ای که به گردن حیوانات وصل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *