دلیل درخواست اسکوچیچ برای حضور کریم باقری در تیم ملی

دلیل درخواست اسکوچیچ برای حضور کریم باقری در تیم ملی

سایت بدون – حضور کریم باقری در تیم ملی به‌عنوان دستیار اسکوچیچ قطعی شده است و او همزمان در پرسپولیس و تیم ملی حاضر خواهد بود. 

کریم باقری با درخواست اسکوچیچ به‌عنوان دستیار این سرمربی انتخاب شده است و طبق قرارها به‌صورت اردو به اردو در تمرینات تیم ملی حاضر خواهد بود تا  بدون هیچ مشکلی بتواند همزمان در اردوی پرسپولیس و تیم ملی حاضر باشد. کریم باقری یک ناظم دقیق در تیم برانکو بود؛ شخصی که بازیکنان از او حساب می‌بردند و حاشیه‌های زیادی را از اطراف تیم برانکو جمع کرد. او همیشه شخصیت محکمی در هنگام برخورد با ستاره‌ها دارد و این موضوع باعث شده تا مربیان به کار کردن با او علاقه‌مند باشند.
نکته مهم دیگر درباره کریم باقری این است که او علاقه چندانی به سرمربی‌گری ندارد و بیش‌تر حضور در تیم و تمرین کردن با تیم‌ها است که برای او اهمیت دارد. او چندین بار در مصاحبه‌ها و صحبت‌های خود تاکید کرده است که علاقه‌ای سمت سرمربی‌گری ندارد. 
این ویژگی‌ها کریم باقری به‌همراه کارنامه‌ درخشان او در زمان بازیگری باعث شده است تا مربیان زیادی علاقه‌ داشته باشند با او همکاری کنند. به‌نظر می‌رسد اسکوچیچ هم قصد دارد تا مانند برانکو که از او در پرسپولیس کمک گرفت با استفاده از اعتبار و شخصیت او حاشیه‌های اطراف تیم ملی را جمع کند و بتواند  بازی‌های سخت مقدماتی جام جهانی را پشت سر بگذارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *