دوقتل به خاطر عشق به دختر عمه

پسر کینه‌جو که به خاطر عشق به دختر عمه‌اش دو پسر نوجوان را به قتل رسانده و اجساد آنها را در جنگل دفن کرده بود، در زندان گنبدکاووس قصاص شد.
سایت بدون – مرداد ۹۶ دو پسر نوجوان به نام‌های عدنان و مهران بدون این‌که بدانند چه سرنوشت تلخی در انتظارشان است، برای تفریح از خانه‌شان خارج شدند اما دیگر بازنگشتند. با طولانی‌شدن غیبت دو پسر نوجوان، خانواده آنها همراه تیم‌های هلال‌احمر جست‌وجو در منطقه را آغاز کردند، اما ردی از آنها پیدا نشد.
پس از گذشت شش روز از ناپدید‌شدن دو پسر نوجوان، بارش شدید باران در منطقه راز این جنایت را فاش کرد و  پیکر دو پسر که زیر خاک دفن شده بودند با بارش باران از زیر خاک بیرون آمده و چوپانی هنگام چرای گوسفندانش در حوالی روستای حاجی قوشان آنها را یافت و به پلیس گزارش داد.
با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد، اجساد متعلق به عدنان و مهران است که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده‌اند.
کارآگاهان در تحقیقات متوجه شدند که عدنان از مدتی قبل با پسری به نام عارف اختلاف و درگیری داشته است. عدنان به دختر همسایه‌شان علاقه داشته و از سوی دیگر عارف که پسردایی این دختر بود هم به او علاقه داشت و دو پسر رقیب عشقی یکدیگر بودند.
با کشف این سرنخ، عارف دستگیر شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: من و عدنان بر سر دخترعمه‌ام اختلاف داشتیم. روز حادثه به بهانه آشتی سراغ عدنان رفتم که دوستش هم همراهش بود. از او خواستم تنها صحبت کنیم اما مهران تاکید کرد دوستش را تنها نمی‌گذارد. هر دوی آنها سوار ماشین شده و برای تفریح به جنگل‌های مینودشت رفتیم. عصر و هنگام برگشت مسیرم را تغییر داده و به سمت روستایی در حوالی گنبد رفتم. در آنجا ساختمان نیمه‌کاره‌ای بود که دو نفر از دوستانم نگهبانش بودند. از قبل به آنها گفته بودم فردی را به اینجا می‌آورم تا ادبش کنم. وقتی به آنجا رسیدیم ابتدا عدنان را با چاقو کشتم. مهران با دیدن این صحنه قصد فرار داشت اما به خاطر این‌که شاهد جنایت بود، او را هم کشتم. بعد با کمک دوستانم جسد آنها را در گودالی دفن کردیم.
در ادامه دو متهم دیگر هم دستگیر شده و با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان گلستان ارسال شد. در جلسه محاکمه، عارف اعترافات قبلی خود را پس گرفت و مدعی شد، دوستش مرتکب قتل شده‌اند و او در کشتن دو پسر نوجوان نقشی نداشته است. دو متهم دیگر هم اعترافات قبلی‌شان را تکرار کرده و به تشریح نحوه قتل دو پسر نوجوان به دست عارف پرداختند.
در ادامه قضات وارد شور شده و عارف را  با به دو بار قصاص و تحمل زندان محکوم کردند. دو متهم دیگر هم به حبس طولانی‌مدت محکوم شدند.
با تائید حکم در دیوان‌عالی کشور، پرونده به واحد اجرای احکام دادسرا ارسال و سحرگاه دیروز حکم قصاص عارف در زندان اجرا شد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *