دیوید بکام با برنامه آشپزی می آید/ دست پخت کاشته زن

سایت بدون -دیوید بکام، اسطوره منچستریونایتد با نت‌فلیکس و بی‌بی‌سی در مذاکره است تا یک برنامه آشپزی بسازد. این بال سابق رئال‌مادرید شرکت رسانه‌ای خود با نام Studio99 را در سال گذشته تأسیس کرد و امیدوار است که بتواند این برنامه را به سرانجام برساند. او در دوران قرنطینه با دخترش، هارپر، به آشپزی پرداخته به همین دلیل به ساخت این برنامه علاقه‌مند شده است.
یک منبع نزدیک به بکام گفته: «یکی از توفیق‌های اجباری قرنطینه برای دیوید این بود که او به سراغ چیزی که بیش از همه عاشقش است برود؛ یعنی آشپزی. او دارد دستورهای پخت قدیمی مادرش را بازسازی می‌کند و اخیراً هم لوازم آشپزخانه زیادی به‌عنوان کادوی تولد گرفته است.
دیوید در  دوران قرنطینه بسیار روی Studio99 تمرکز کرده است و در ابتدا با گوردون (رمزی) صحبت کرد تا با او یک لایو اینستاگرامی داشته باشد. او به‌خوبی می‌داند که گوردون در زمینه آشپزی چه کارهایی انجام داده و گوردون هم توصیه‌های ارزشمندی به دیوید داشته است.
از سوی دیگر، سریال‌هایی مانند آخرین رقص که درباره مایکل جوردن، بازیکن سابق بسکتبال است، باعث شده شبکه‌های تلویزیونی مانند بی‌بی‌سی مشتاق آن باشند که با ورزشکاران مذاکره کنند. فردی مانند دیوید هم برای‌شان جذاب است. او حضور گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارد که در این روزگار، یعنی تبلیغات رایگان.»
استودیوی بکام همچنین دارد یک مستند درباره باشگاه جدید او، اینتر میامی می‌سازد. این باشگاه از امسال به‌صورت رسمی به MLS پیوست. بکام پس از راه‌اندازی Studio99 گفت: «من همیشه عاشق آن بوده‌ام که محتواهایی از هر جنس بسازم و با افراد خلاق کار کنم. فوق‌العاده است که می‌بینم افرادی که بسیار می‌ستایم، مانند لبران و ماوریک، به چه دستاوردهایی رسیده‌اند. این الهام‌بخش من شده است.
خیلی جذاب است که با دوستان کار و با افراد جدیدی ملاقات کنی که دارند کارهای بزرگی انجام می‌دهند و می‌خواهند پروژه‌های جذاب جدیدی را با ما به پیش ببرند.»
بکام از سوی دیگر، امنیت خانه‌اش در کاتس‌ولدز را بالا برده است. او دو نیروی امنیتی تمام‌وقت برای این عمارتش در انگلیس استخدام می‌کند که قرار است نگهبان دروازه‌ای باشند که قرار است ساخته شود.
اخیراً سارقان به منزل دله آلی، ستاره انگلیس و تاتنهام حمله کرده‌اند و پس از آن افراد سرشناس فوتبال به‌دنبال آن بوده‌اند که امنیت خانه‌های‌شان را افزایش دهند.
به این ترتیب قرار است در ۲۴ ساعت شبانه‌روز از خانه بکام محافظت شود، حتی زمانی که دیوید و ویکتوریا، همسرش در عمارت نباشند. بکام برای امنیت بیشتر از شورای محلی آکسفوردشایر غربی درخواست کرده این دروازه را برای عمارتش بسازد تا امنیت ساکنان خانه تضمین شود.
این درخواست او در هفته‌های آینده بررسی خواهد شد و در صورت موافقت، دروازه ورودی به عمارت او ساخته خواهد شد. بکام همچنین قصد دارد یک تونل خروجی در زیر عمارتش داشته باشد. آنها می‌خواهند به این ترتیب خانه‌شان به پارکینگش متصل شود.
دیوید ۴۵ساله و ویکتوریای ۴۶ساله با سه نفر از فرزندان‌شان، یعنی رومئو ۱۷ساله، کروز ۱۵ساله و هارپر ۸ساله در قرنطینه به‌سر می‌برند.
مدیران خانه گفته‌اند: «پیشنهاد این است یک زیرزمین ساخته شود که راهی به بیرون داشته باشد.» به نظر می‌رسد دیوید قصد دارد اتومبیل‌های جدیدی هم بخرد، چراکه قصد دارد پارکینگش را گسترش دهد و تعداد واحدهای آن را از چهار به هفت برساند.
چندین ستاره لیگ برتری در هفته‌های اخیر به‌دنبال افزایش امنیت خانه‌های‌شان بوده‌اند، چراکه سارقان با سلاح سرد به دله آلی و نامزد او حمله کرده‌اند.
هوگو یوریس، هم‌تیمی آلی در تاتنهام، ۲۵هزار پوند برای خرید یک سگ نگهبان داده است و حمزه چودوری، ستاره ۲۲ساله لسترسیتی هم چند سگ خریده تا از خانه‌اش مراقبت کنند.
مارکوس رشفورد ۲۲ساله و جسی لینگارد ۲۷ساله، دو بازیکن منچستریونایتد و همچنین ریو فردیناند ۴۱ساله و رحیم استرلینگ ۲۵ساله نیز از سگ‌های نگهبان استفاده می‌کنند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *