رازهای باستانی/صخره ای اسرار آمیز در پرو به شکل انسان ها و حیوانات

http://www.legadocosmico.com/userfiles/images/Marcahuasi.jpg

سایت بدون -رفسور ” پاول برژایر ” در یکی از نوشته های روزانه خود چنین نوشته است : یکی از دوستان ما با نام ” دنییل روزو ” در سال ۱۹۵۲ عازم دشت لم یزرع “مارکاهواسی” واقع در غرب ” کوردیلرادولاس ” اند شد . تا کاوشهایی به عمل اورد . دشتی که فقط میتوان بر پشت قاطر به انجا رفت و وسعتی حدود ۳ کیلومتر مربع دارد و در ارتفاع ۱۴۷۰ متری سطح دریا قرار دارد . ” روزو ” در انجا شکل حکاکی شده حیوانات و صورت انسان را در صخره ای یافت که فقط در نقطه انقلاب خورشیدی تابستان** نور افتاب روی انها افتاده و قابل رویت میگردند, و در غیر ان روز و انزمان در سایه و در تاریکی قرار گرفته و دیده نمی شوند!!! در میان ان کنده کاری ها شکل حیوانات دوران دوم زمین شناسی از قبیل سوسماران غول پیکر شیرها, لاک پشتها و شتر که در امریکای جنوبی ناشناخته است ( البته کاملا اینطور نیست زیرا بقایایی فسیل شده انها در قاره کشف شده است ) وجود داشت و در انجا یکطرف تپه ای را بصورت کله یک پیرمرد تراش داده بودند . وقتی از ان عکس گرفته و انرا ظاهر نمودند,فیلم نگاتیو ان تصویر منور یک جوان را نشان میداد!! ایا این پدیده رابطه ای با نوعی مذهب ابتدایی داشته است.؟ این نوشته نشان از یک جای عجیب روی کره زمین می دهد ، جایی که آزمایش ها می گوید مربوط به قدیمی ترین روی زمین  است

در کوهستان های آند، صخره های عجیبی وجود دارد که از آن ها با عنوان «خرابه های مارکاهواسی» (The Marcahuasi Ruins) یاد می شود. به نظر می رسد که این مجسمه های سنگی که به شکل سر انسان هستند توسط انسان ها کنده کاری شده اند. یکی از این مجسمه های سنگی شباهت بسیار زیادی با مجسمه ی ابوالهول در مصر دارد.

ممکن است فردی ادعا کند که این مجسمه های کنده کاری شده در نتیجه ی فرسایش تدریجی به وجود آمده اند. اما برخی دیگر چنین نظریه ای را غیرممکن می دانند. بسیاری بر این باورند که این مجسمه ها توسط انسان و از طریق تراشیدن سنگ های صخره ای این کوهستان ها به وجود آمده اند. البته بسیاری نیز نظریات خرافاتی و فراانسانی در مورد این مجسمه ها داشته و آن ها را ساخته های موجودات فضایی و یا مجسمه هایی که قدرت شفابخشی دارند می دانند.

یک باستان شناس برجسته بر این باور است که این مجسمه ها توسط یک تمدن باستانی به نام «مازما» (Masma) که در کتب مقدس نیز به آن ها اشاره شده است ساخته شده اند.در واقع وی در تئوری خود ادعا می کند که این قوم به پرو سفر کرده و سعی کرده بودند که مجسمه هایی شبیه آن چه که در مصر دیده بودند را بسازند. اما این تئوری بیشتر به رویا می ماند تا یک تحقیق و نظریه ی علمی بر اساس استدلالات منطقی.

با این وجود حتی اگر موجودات فضایی و تمدن های باستانی ذکر شده در کتب مقدس را از این معادله کنار بگذاریم نیز این مجسمه ها خودبخود به وجود نیامده و کسانی آن ها را به وجود آورده اند که تاکنون نامی از آن ها برده نشده است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «فی سبیل الله»

سایت بدون – فی سبیل الله یعنی در راه خدا این یک اصطلاح فقهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *