رازهای کریستیانو برای یک زندگی سالم / پنج وعده استراحت، شش وعده غذا

سایت بدون – ستاره یوونتوس و تیم ملی پرتغال دوست دارد روزانه شش بار غذا بخورد ، و ماهی جزء رژیم اصلی این ۳۴ ساله است.

بدن کریستیانو رونالدو هنوز هم از بازیکنان جوان بهتراست، چرا؟ یکی از کلیدهای موفقیت او چزییاتی است که او در زندگی او عادت شده اس

ستاره تیم یوونتوس در روز بار غذا می خورد که اکثر آن شامل ماهی می شود، شمشیر ماهی ، ماهی تن و انواع ماهی اصلی ترین بخش غذای رونالدو است . رونالدو همچنان مرغ زیادی را در روز می خورد که دارای چربی کم و پروتئین زیاد است

برای صبحانه ، یکی از گزینه های مورد علاقه کریستیانو ژامبون و پنیر است که همراه آن ماست کم چرب می خورد.نوبت به وقت میان وعده می رسد ، پیش غذایی که او از آن لدت می برد نان تست آووکادو است.

ناهار شماره یک معمولا شامل مرغ و سالاد است ، در حالی که ناهار شماره دو می تواند شامل ماهی باشد مانند ماهی با ماهی و سالاد و…. گاهی هم در این وعده تخم مرغ و زیتون در دستور غذایی قرار دارد.

او در شام گوشت یا ماهی می خورد ، گاهی عصرانه خود را به دو نوبت تقسیم می کند.

Precarga foto ampliada

کریستیانو ، ۳۴ ساله ، همچنین دوست دارد شب ها هشت ساعت کامل بخوابد و روزانه چندین نوبت خواب کوتاه داشته باشد: بعضی اوقات حتی این خواب های کوتاه به پنج. می رسد البته برنامه روزانه او با کار بسیار سخت در تمرین و در سالن ورزشی همراه است ، او وقتی فوتبال بازی نمی کند با شنا و پیلاتس بدن خود را روی فرم نگه می دارد.

منبع:AS

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *