رازگشایی از جنایت در ویلای جنگلی

سایت بدون- پرونده قتل سه عضو خانواده‌ای که قربانی اختلاف مالی شده بودند با کشف اجساد آنها در ویلای جنگلی وارد مرحله تازه‌ای شد.
تحقیقات جنایی در این پرونده از ۱۵ مهر امسال به دنبال ناپدیدشدن خانواده مرد میانسالی در کرج آغاز شد. زوج میانسال و پسر ده ساله‌شان در خانه‌ای در کرج زندگی می‌کردند و از یک هفته قبل ناپدید شده بودند. این در حالی بود که خودروی آنها در حیاط خانه پارک بود. کارآگاهان در ادامه به باجناق مرد میانسال مشکوک شده و به تحقیق از او پرداختند. این مرد مدعی بود دو روز قبل با باجناقش صحبت کرده و آنها حالشان خوب بوده. این در حالی است که تحقیقات پلیسی نشان داد، ادعای تنها مظنون پرونده درباره تماس با اعضای این خانواده صحت ندارد. رشید با دستور قضایی بازداشت شد که در تحقیقات گفت: محسن و همسرش بچه‌ای از پرورشگاه آورده بودند که پدر و مادر این کودک پیدا شده و پسرشان را می‌خواستند؛ به همین خاطر محسن و همسرش همراه پسر ۱۰ ساله‌شان به روستایی حوالی همدان رفتند و مخفی شدند.
این ادعای متهم مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد او دوباره سناریوپردازی کرده است. به همین خاطر بازجویی‌ها از او ادامه پیدا کرد تا این‌که ظهر سه‌شنبه به قتل اعتراف کرد و گفت: محسن ۳۰۰میلیون تومان به من داده بود تا با آن خانه‌ای برایش بخرم. خانه را به نام خودم خریدم و بعد از چند روز متوجه بالارفتن قیمت آن شدم. به دنبال راهی بودم تا خانه را به او ندهم و تنها راه، کشتن اعضای خانواده‌اش بود به همین دلیل روز حادثه کلید ویلای دوستم را گرفتم تا برایش اتاقکی بسازم. بعد خانواده باجناقم را سوار ماشین کرده و به بهانه گردش راهی شمال شدیم. وقتی به قزوین رسیدیم با آبمیوه مسموم آنها را بیهوش کردم و وارد ویلا در لنگرود شدم. در آنجا آنها را خفه‌کرده و چاله‌ای در محوطه باغ کنده و اجساد را آنجا دفن کردم. سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین‌باره گفت: شامگاه سه‌شنبه تیمی از کارآگاهان همراه متهم راهی ویلای جنگلی شده و متوجه شدند متهم بعد از دفن اجساد روی آنها بتون ریخته است. پس از حفر محل، جسد سه عضو این خانواده پیدا و از داخل گودال خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد.
وی افزود: تحقیقات دراین‌باره از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی البرز ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *