راز تناسب خانم جنیفر لوپز را بدانید/رژیم غذایی خاص زنی ۵۰ ساله

سایت بدون – خانم جنیفر لوپز به ۵۰ سالگی رسیده و هنوز هم دارای تناسب اندامی غیرقابل باور است ، راز این مساله چیست؟ بخشی از این مساله به رژیم غذایی او برمی گردد، او در سالیانی که پشت سر گذاشته رژیم های غذایی متفاوتی را تجربه کرده است و حالا به یک رژیم غذایی مطلوب رسیده است که آن را با دیگران به اشتراک می گذارد.به ویژه آن که او پس از به دنیا آوردن دوقلوهایش بسیار بیشتر مراقب رژیم غذایی خود است و یک رژیم غذایی خاص را در زندگی دارد

او که نان بسیار دوست دارد این روزها بسیار کمتر از همیشه غذا می خورد ، جنیفر برای رسیدن به وزن ایده آل ابتدا یک رژیم گیاهی (وگان ) را انجام داداما هم اکنون مرغ ، گوشت گاو سبوس دار ، ماهی قزل آلا و … را می خورد.

ما به رژیم غذایی روزانه او نگاه کردیم تا ببینیم که چگونه تناسب اندام خود را حفظ می کند

صبحانه


قبل از انجام هر کاری ، او یک لیوان آب لیمو می نوشد تا روز شروع کند.جنیفر مطمئناً هرگز مهمترین وعده غذایی روز را از دست نمی دهد ومطمئن می شود که یک صبحانه کامل می خورد.کلوین فرناندز ، که برای جی لو و الکس رودریگز آشپزی می کند ، می گوید که او به سفید ه تخم مرغ خرد شده همراه با سه نوع سبزی علاقه مند است.

در روزهایی که جنیفر لوپز تمایلی به خوردن تخم مرغ نداشته باشد، یک اسموتی که از انواع خانواده توت تهیه شده را می خورد ، اسموتی محبوب او از توت فرنگی، زغال اخته ، ماست یونانی ، دارچین ، عسل و کمی پودر پروتیین درست می شود. او هر چند گاهی از صبحانه های خاص لذت می برد، مثل پنکیک ، ماهی آزاد دودی یا تخم مرغ که عکس های آن را هم در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد.

جنیفر لوپز مثل خیلی از سلبریتی های دیگر سعی می کند که از کافئین دوری کند و در طول روز فقط آب می خورد، آن هم دقیقا ۷ لیوان .

ناهار

جنیفر لوپر در تمام روز به سالم و صحیح خوردن تاکید فراوان دارد ، این نکته ای است که مربی شخصی او یعنی تریسی آندرسون هم بر آن تاکید دارد:« جنیفر لوپز به خاطر فعالیت روزانه بسیار زیاد ، سوخت و ساز بدنی اش بالا است برای همین بسیار سالم غذا می خورد »

تریسی در توضیح غذای سالم می گوید:« او از غذای ارگانیک استفاده می کند و غذایی که می خورد بسیار مغذی و قوی است . او از مواد غذایی تازه استفاده می کند و میان پروتئین ها تعادل ایجاد می کند

الکس همسر جنیفر لوپز هم می گوید:« او برای ناهار معمولا دوست داردسالاد بخورد»

مورد علاقه او از کلم ، دانه کدو تنبل ، کیسوی خرد شده (نوعی پنیر مکزیکی )، صدف و روغن زیتون تشکیل شده است

شام
وعده های غذایی سالم و متعادل عصرانه ، و شام همیشه در خانه آنها بسیار زیاد دیده می شود.در سال ۲۰۱۶ ،جنیفر لوپز به مجله Us گفت: “ما سبزیجات ، مارچوبه ، جوانه بروکسل ، کلم بروکلی و کلم زیاد می خوریم .”

جنیفر لوپز عاشق آشپزی است و دوست دارد خودش غذا بخورد و عاشق آشپزی پورتویکویی هم هست ، نوعی سبک غذایی که با آن بزرگ شده است اما وقتی برای اولین بار به لس آنجلس رفت فهمید اصلا آشپز خوبی نیست برای همین به یک متخصص یعنی مادرش زنگ زد و از او تلفنی دستور پخت غذاها را می گرفت

اما خب اکنون غذای آن ها را کوین تهیه می کند ، آشپزی که برای هر یک از اعضای خانواده غذای مخصوصی را سرو می کند و یک بار جنیفر لوپز از این که به او برنج تعارف نکرده ناراحت شد و کوین هم به او جواب داده که لطفا بشقاب دیگران را نگاه نکنید

تنقلات

بهترین قسمت هر رژیم غذایی همین ریز خوری یا ناخنک زنی های روزانه است ، حتی جنیفر لوپز هم نمی تواند این تمایل را در خودش بکشد. او به مجله پیپل گفته است:« ما همه آدم هستیم وبعضی وقت ها دلمان چیزهایی را می خواهد مثلا من فکر نمی کنم به خاطر علاقه به خوردن چند عدد سیب زمینی سرخ کرده کسی باید مورد ضرب و شتم قرار بگیرد؛ من هم دلم هر از چند گاهی سیب زمینی ، کیک ، کوکی یا یک تکه مرغ سرخ شده می خواهد .»

البته تناسب اندام او نشان می دهد که خیلی در این زمینه مراعات می کند.

منبع: میرور

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *