رمان پایانی «بازی تاج و تخت» کی می‌آید؟

سایت بدون -با این‌که بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند رمان پایانی مجموعه داستان «بازی تاج و تخت»، کریسمس امسال وارد بازار خواهد شد، ولی هنوز اظهارنظر قطعی از سوی نویسنده رمان ابراز نشده است.

به گزارش اکسپرس، جرج ار.ار. مارتین، نویسنده مشهور آمریکایی و صاحب مجموعه داستان «بازی تاج و تخت» در اظهارنظری جدید، تاریخ انتشار رمان نهایی این مجموعه را اعلام کرده است. بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند کریسمس امسال، رمان وارد بازار شود.
 
مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت» ساخته شبکه اچ بی او بر اساس مجموعه رمان‌های «ترانه یخ و آتش» اقتباس شده است و چندی پیش قسمت پایانی آن به نمایش درآمد ولی مارتین اعلام کرده بود که رمان نهایی، داستان متفاوتی خواهد داشت.

 
مارتین پیش از این از طرفداران این مجموعه داستان، صبر بیشتری خواسته بود تا رمان نهایی وارد بازار شود. او در پستی توئیتری گفته «قسمت نهایی به طور حتم، نظر طرفداران این مجموعه را جلب خواهد کرد.»
 
مارتین چند ماه قبل گفته بود که رمان پایانی این مجموعه داستان با عنوان «بادهای زمستان»، ماه آگوست سال آینده (مرداد ۹۹) وارد بازار کتاب نیوزیلند خواهد شد ولی چند هفته پیش به طرفدارانش پیام داده بود که قرار است در شهر نیویورک با ناشران و ویراستارانش جلسه بگذارد.
 
بسیاری از طرفداران مارتین از این جلسات این‌طور برداشت کرده بودند که کار نوشتن رمان تمام شده است و مارتین در حال مذاکره برای انتشار کتاب است ولی خود مارتین در وبلاگش نوشته است که انتشار نهایی داستان ماه آگوست سال ۲۰۲۰ خواهد بود.
 
مارتین در وبلاگش نوشت: «هرچند انتشار رمان «بادهای زمستان»، سال آینده خواهد بود، ولی ممکن است ناشر بخواهد زودتر این کتاب وارد بازار شود.»

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *