رونالدو و مسی این روزها چه می‌کنند؟/ قرنطینه لاکچری




سایت بدون -کریستیانو رونالدو در خانه لوکسش در جزیره مادریا در قرنطینه است؛ خانه‌ای رو به اقیانوس اطلس با استخری در پشت بام.
جورجینا رودریگس، همسر رونالدو، تصاویری از این پناهگاه‌شان در برابر ویروس کرونا منتشر کرده که نشان می‌دهد یکی از بهترین‌های دنیا در این جزیره پرتغال، چگونه روزگار می‌گذراند.
دانیله روگانی، هم‌تیمی رونالدو در یوونتوس دچار ویروس کرونا شده است. رونالدو یکشنبه که یووه با اینتر بازی داشت، با او در یک رختکن حضور داشت. او سپس به پرتغال رفت تا کنار مادرش باشد که سکته مغزی کرده است. بعد از مثبت شدن تست روگانی، باشگاه یوونتوس اعلام کرد: «رونالدو در مادیرا می‌ماند تا اوضاع این بحران سلامتی مشخص شود.»
کریستیانو به این ترتیب در دو طبقه بالای خانه هفت طبقه‌ای‌اش در فونچال مادیرا زندگی می‌کند. او این خانه را اخیراً خریده است. برادرش، هوگو هم در طبقات پایین‌تر است.
جورجینا تصاویر فوق‌العاده‌ای از این خانه منتشر کرده و در یکی از این تصاویر، کریستیانو رونالدو جونیور، بزرگترین پسر این فوق‌ستاره فوتبال دارد به دریا نگاه می‌کند. او بعد از آن عکسی از آلانا، دختر او و رونالدو منتشر کرد که روی کاناپه دارد استراحت می‌کند و پنجره روبه‌رویش هم منظره‌ای بسیار زیبا از اقیانوس اطلس را نشان می‌دهد.
رونالدو پیش از آنکه خبر مثبت شدن آزمایش کرونای روگانی اعلام شود، در مادیرا به جاهای مختلف رفته است. او در روز سه‌شنبه با خانواده‌اش به باغ گیاه‌شناسی مادیرا رفت. او همچنین به مادرش در بیمارستان سر زد، هرچند که گفته شده لباس‌های محافظ، از جمله دستکش و ماسک به تن داشته است.
کاتیا، خواهر او هم از برزیل برگشته و حالا در کنار مادرش زندگی می‌کند. او تصویری از خودش به‌همراه کریستیانو و الما و هوگو، خواهر و برادرش منتشر کرده است. مشخص نیست کریستیانو تا چه زمانی در مادیرا خواهد ماند. سری «آ» ایتالیا تا ۱۵ فروردین تعطیل است.
از سوی دیگر لیونل مسی هم در خانه لوکسش در قرنطینه است و این بهترین فرصت برای او بوده تا روی تکنیکش کار کند.
این بازیکن ۳۲ساله و هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به قرنطینه خود شده‌اند. باشگاه بارسلونا هم تحت تأثیر شیوع این ویروس قرار گرفته است. تمامی دیدارهای لالیگا و دسته دوم اسپانیا برای دو هفته تعطیل شده و تلاش بر این است که شیوع این ویروس مرگبار کاهش پیدا کند.
بارسا دو امتیاز بیشتر از مادرید در صدر جدول لالیگا دارد و مسی می‌داند که باید به تمریناتش ادامه بدهد تا روی فرم باشد و بتواند هنگامی که فصل دوباره شروع می‌شود نمایش درخشانی داشته باشد.
این برنده شش دوره توپ طلا خانه‌ای با امکانات فوق‌العاده برای تمریناتش دارد. این خانه او که دور از شهر است یک زمین فوتبال روباز، یک استخر شنا و یک باشگاه بدنسازی سرپوشیده دارد.
مسی در سال ۲۰۱۸ ویدئویی از خود در باغ خانه‌اش منتشر کرد که در آن داشت تمرین می‌کرد.
مسی می‌تواند با آرامش به تمرینات بپردازد چراکه پروازهای نزدیک به خانه او دیگر برقرار نیست. خانه او در کاستیدفلس قرار دارد که در نزدیکی فرودگاه است، ولی پروازهای آن به‌دلیل مسائل زیست‌محیطی لغو شده است و خبری از صدای هواپیماها نخواهد بود.
البته خاویر سانچس-پریتو، رئیس شرکت هواپیمایی وولینگ اسپانیا گفته بود که دلیل لغو این پروازها این بوده که مسی در نزدیکی فرودگاه زندگی می‌کرده است: «شما نمی‌توانید جایی که مسی زندگی می‌کند پرواز داشته باشید. کجای دنیا چنین موضوعی را می‌بینید؟»
خانه مسی در محله‌ای کوچک به نام بیامار قرار دارد. خانه‌های این منطقه به‌صورت میانگین حدود ۵میلیون یورو قیمت دارند. از زمانی که مسی به این محله آمده، آنجا تبدیل به یکی از گران‌ترین محله‌های کاتالونیا شده است. خانه او ۲۰کیلومتر با نوکمپ فاصله دارد.
منبع: سان

مطلب پیشنهادی

میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟

آیا میزان تحصیلات یک زوج می تواند در روابط آن ها موثر باشد خیلی شنیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *