زن طمعکار به خاطر پول خانواده اش را قتل عام کرد

سایت بدون – زن میانسال که برای تصاحب ثروت همسر تاجرش با همدستی مردی جوان سناریوی قتل شوهر، دختر و پسر جوانش را اجرا کرده بود از سوی پلیس فارس دستگیر شد.
سرهنگ «کاووس محمدی»، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس درباره جزئیات این جنایت‌های هولناک» گفت: این زن میانسال با همدستی مردی جوان که ساکن استان البرز بود همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را به قتل رساند.
رسیدگی به این پرونده از ۵ خرداد امسال و همزمان با اعلام مرگ مشکوک زنی جوان در یکی از محله‌های شیراز آغاز شد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. پس از دریافت نظریه پزشک قانونی فرضیه قتل برای مأموران انتظامی محرز و پرونده با موضوع جنایات خانوادگی وارد مرحله جدیدی شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که پدر این خانم و برادرش نیز به ترتیب در خرداد ۹۹ و تیرماه ۱۴۰۰ به شیوه مشکوکی جان باخته بودند. بنابراین کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات ویژه خود را ادامه داده و مطلع شدند که مادر خانواده با همدستی مردی جوان که از دوستان پسر خودش بوده و در استان البرز زندگی می‌کرده اقدام به تهیه سم و داروهای آرام بخش کرده و به مرور زمان با ریختن سم و داروها در شربت و غذای همسر، پسر ۳۷ ساله و دختر ۲۹ ساله‌اش اقدام به کشتن آنها کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با اطلاع از راز این جنایت‌های هولناک با هماهنگی مرجع قضایی مادر خانواده را در شیراز دستگیر کردند و سپس با دریافت نیابت قضایی بلافاصله به یکی از شهرهای استان البرز رفته و در اقدامی ضربتی متهم ۴۳ ساله (همدست وی) را نیز دستگیر کردند.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد پدر خانواده تاجر و از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار بوده و زن جنایتکار به طمع تصاحب ثروت شوهرش دست به این جنایت‌های هولناک زده است.
سرهنگ «محمدی» با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره دارای مجوز حل و فصل کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *