سؤال بزرگ هواداران پرسپولیس: چرا در روز خوب هم می‌بازید؟


سایت بدون – پرسپولیس در پنج بازی گذشته با وجود سه بردی که به دست آورده بود هنوز به شکل و فرم ایده‌آل گذشته‌اش شبیه نشده بود.
تیم کالدرون در تمام مسابقات قبلی خوب و روان کار نمی‌کرد و به اندازه کافی نه توپ را درست می‌چرخاند نه موقعیت گل ایجاد می‌کرد. در واقع تعداد صحنه‌های خوب و مثبتی که تیم کالدرون می‌ساخت هنوز به حدی نرسیده بود که بشود گفت این تیم خوب بازی می‌کند و در پی این خوب بودن نتایج خوب هم از راه خواهد رسید.
با این حال در مشهد تیم کالدرون تولد تازه‌ای داشت و بهتر از گذشته کار کرد. مرد آرژانتینی با تغییر سیستم تیمش باعث شد تیم سفیدپوش پرسپولیس در این میدان بهتر و روان‌تر از گذشته بازی کند. پرسپولیس در این مسابقه بهتر و دقیق‌تر پاس می‌داد، راحت‌تر باز می‌شد و در زمان دفاع دقیق‌تر عمل می‌کرد. چرخش توپ در این زمین سریع‌تر و صحیح‌تر انجام می‌شد و دقت پاس‌ها و ضربات بالاتر رفته بود.
 تیم کالدرون در زمان ضدحملات بهتر و سریعتر از قبل باز می‌شد و در مجموع این بهترین نمایش تیم کالدرون بود اما سؤال بزرگ اینجاست که چرا این تیم در روز خوبش هم برنده از از زمین بیرون نمی‌آید و اسیر یک ضربه ایستگاهی و غافلگیر می‌شود؟
 آیا مشکل را باید در تغییرات حین بازی کالدرون جست‌وجو کرد؟

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «پت و پهن»

سایت بدون – از این اصطلاح برای توصیف چیزهای عریض، دارای پهنای زیاد و آدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *