سارا بهرامی؛ بازیگری خوب با سلیقه بد

سایت بدون – سارا بهرامی چهره‌هایی است که اخیرا به سینمای ایران معرفی شده است و بسیاری بر این باور هستند که بازیگر ماهری است و به خوبی توانسته از پس نقش‌هایی که برعهده می‌گیرد، بربیاید.

بعضی از بازیگران با یک فیلم چهره‌ خود را میان تماشاگران تثبیت می‌کنند و بعد از آن دیگر بازیگر چهره سینما می‌شوند و طرفداران خاص خود را دارند اما همین بازیگران علی‌رغم این که بازی خوبی دارند، سناریوهایی را انتخاب می‌کنند که برای آنها عقب‌گرد است.

سارا بهرامی چهره‌هایی است که اخیرا به سینمای ایران معرفی شده است و بسیاری بر این باور هستند که بازیگر ماهری است و به خوبی توانسته از پس نقش‌هایی که برعهده می‌گیرد، بربیاید. اما همین بازیگر گاهی فیلم‌هایی را انتخاب کرده است که بیننده را از خود ناامید می‌کند. در روزمه سارا بهرامی با این که فیلم‌های قابل توجهی وجود دارد اما فیلمی مانند جمشیدیه برای او تجربه خوشایندی در ذهن تماشاگر نخواهدبود.

آخرین بازی او در فیلم جمشیدیه بوده است که اکنون اکران آنلاین را آغاز کرده است. فیلمی که به اعتقاد بسیاری حتی ارزش دیدن ندارد. به همین بهانه چند بازی سارا بهرامی را مرور می‌کنیم.

سرکوب

فیلم سرکوب به کارگردانی و نویسندگی رضا گوران ساخته شده است. فیلمی که می‌توان گفت از دسته فیلم‌هایی است که تماشاگر را هنوز به دیدن سینمای ایران امیدوار نگه می‌دارد. فیلمی پر از نماد و بازی‌های خوب که سارا بهرامی نیز بازی بسیار خوبی در این فیلم داشته است.

سرکوب داستان یک روز از یک خانواده است. مادر خانواده به دلیل مشکل آلزایمر تحت مراقبت توسط یک پرستار است و پدر خانواده همواره به آزار اذیت جسمی و روحی مادر و سه دختر می‌پرداخته و مدتی است که از خانه رفته‌است. دختر وسط خانواده  که نقش آن را سارا بهرامی بازی می‌کند، مدتی است با یک مرد دوست شده‌است که بعد از چند هفته متوجه می‌شود که این مرد همانند پدرش به آزار و اذیت جسمی و روحی او می‌پردازد.

دارکوب

فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۶ ساخته شد. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند و توانست نامزد ده سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شود و موفق به دریافت دو سیمرغ شد.

دارکوب داستان زنی مصرف کننده است که نقش آن را سارا بهرامی بازی کرده است که همسرش او را رها کرده و مجددا ازدواج کرده‌است. زن مصرف کننده که به او دروغ گفته شده‌است که فرزندش مرده است؛ متوجه می‌شود کودکش زنده است. پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید به وجود می‌آورد.

هزارپا

هزارپا فیلمی کمدی به کارگردانی ابوالحسن داوودی است که جز پرفروش فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است. هزارپا از هفته سوم اکران خود به‌علت تفاوت نسخه در حال اکران با نسخه نمایش‌داده‌شده به سازمان سینمایی و سمعی، بصری مجبور به تغییر حدود ۱ دقیقه کاهش زمانی شد.

رضا و دوستش منصور که به کیف‌قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر صاحب کارش الهام که نقش آن را سارا بهرامی بازی کرده و فردی پولدار ‌است نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند. به‌همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را از دست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با او ازدواج کند. رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست. رضا با گفتن دروغ‌های مختلف سعی می‌کند که دختر به او علاقه‌مند شود.

مطلب پیشنهادی

نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد

یک تابلو نقاشی ربوده‌شده از «سالواتور روزا» پس از ۴ سال به گالری «دانشگاه آکسفورد»‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *