ساموئل ال جکسون جواب اسکورسیزی را داد!

ساموئل ال جکسون به صحبت اخیر مارتین اسکورسیزی درباره واقعی نبودن فیلم های مارول و اینکه هرچه تلاش کرده نتوانسته یکی از این فیلم ها را ببیند، جواب داد.

سایت بدون – ساموئل ال جکسون که خود تجربه بازی در چند فیلم مارول از جمله «اسپایدرمن؛ دور از خانه»، «انتقام جویان؛ پایان بازی»، «کاپیتان مارول» و … را دارد، گفت: صحبت‌های مارتین اسکورسیزی مثل این است که بگوییم باگز بانی شخصیت بامزه ای نیست. فیلم‌های مارول فیلم هستند. با این حساب ممکن است فیلم‌های او (اسکورسیزی) را هم کسی دوست نداشته باشد. هر کس نظری دارد. می خواهم بگویم ما نمی‌توانیم کسی را از فیلمسازی منصرف کنیم.

این بازیگر ۷۱ ساله نامزد جایزه اسکار در پایان با اظهار نظری که نشان از علاقه او به دنیای مارول دارد، افزود: شخصیت محبوب نیک فیوری که در «اسپایدرمن؛دور از خانه» و بخشی از «انتقامجویان؛جنگ ابدیت» دیده شدند، در فیلم «پلنگ سیاه» حضور نداشته است. اتفاقی که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک رخ دهد.

این حرفهای ال جکسون در واکنش به صحبتهای مصاحبه کارگردان «مرد ایرلندی» با مجله امپایر است که فیلم‌های مارول را به پارک‌های تفریحی که درباره‌ موضوع خاص یا به سبک خاصی ساخته شده اند، تشبیه کرده بود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *