سام درخشانی با ایران شناسی به تلویزیون می آید

سایت بدون -مسابقه تلویزیونی «ایران» که از مدتی پیش، خبر ساخت آن برای شبکه یک سیما منتشر شده بود، دیروز از مجری خود رونمایی کرد: سام درخشانی. بنابراین او تازه‌ترین بازیگر سینما و تلویزیون است که به جرگه مجریان خواهد پیوست. گفته شده ضبط این مسابقه که ظاهراً بی‌شباهت به «برنده باش» نیست به زودی آغاز خواهد شد و قرار است هر هفته چهارشنبه و پنج شنبه، روی آنتن شبکه یک برود.
ورود به مسابقه با اپلیکیشن
راه ورود به مسابقه «ایران» هم نصب اپلیکیشن مخصوص این برنامه است. متقاضیان شرکت در مسابقه «ایران» باید در اپلیکیشن مسابقه، گروه پنج نفره‌ای تشکیل بدهند، بعد از آن امکان دسترسی به سؤالات مسابقه و حتی پاسخ‌های درست آن‌ها فراهم می‌شود. اعضای گروه‌ها باید در زمان‌های مشخصی، در بخش «آزمون» این اپلیکیشن به سوالات پاسخ دهند، هر گروهی که مجموع امتیازاتش بیشتر باشد، شانس بیشتری برای شرکت در مسابقه تلویزیونی «ایران» خواهد داشت و ملاک ورود به مسابقه تلویزیونی، مجموع امتیازات آزمون است. سوالات مسابقه «ایران» در حوزه‌های مختلفی مانند فرهنگ و هنر، ادبیات، سینما و تلویزیون، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری و مشاهیر است، منتهی با تمرکز بر کشورمان. هدف مسابقه همان طور که از نامش پیداست، شناخت بهتر سرزمین ماست.
شرکت در «ایران» به صورت رایگان
با همه آن چه گفته شد، مسابقه «ایران» تفاوت‌هایی بنیادین با مسابقه شبه‌قمار «برنده باش» دارد. در «برنده باش» شرکت‌کنندگان باید برای خرید سوال، جمع‌آوری امتیاز و شرکت در مسابقه، هزینه‌ای چند صد هزار تومانی و حتی میلیونی می‌پرداختند. علاوه بر این جوایز چند ده میلیونی، «برنده باش» از همان پولی که مردم برای شرکت در مسابقه می‌دادند تامین می‌شد؛ مسئله‌ای که در نهایت باعث توقف پخش مسابقه شد. بنابراین تیم سازنده «ایران» تغییر و تحول اساسی در این مسابقه ایجاد کرده‌اند و لازم نیست مردم برای دسترسی به سوالات مسابقه و کسب امتیاز، پولی بپردازند. تفاوت مهم دیگری که «ایران» در مقایسه با «برنده باش» دارد، این است که مسابقه، حامی مالی ندارد و شبکه یک جوایز شرکت‌کنندگان را پرداخت می‌کند.
بازگشت سام درخشانی به تلویزیون
سام درخشانی آخرین بار دو سال قبل با سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان در تلویزیون دیده شد و پس از آن بیشتر به سمت سینما رفت. او در دو سال گذشته حضور پررنگی در فیلم‌های سینمایی داشته و در آثار کمدی مختلف ایفای نقش کرده است. اکنون سام درخشانی پس از غیبت دو ساله در تلویزیون، این بار در مقام مجری به تلویزیون بازمی‌گردد و عرصه اجرا را تجربه خواهد کرد. با توجه به این که درخشانی تا به حال تجربه‌ای در زمینه اجرا نداشته است، نمی‌توان درباره نتیجه کار او در مسابقه «ایران» قضاوت کرد، اما درخشانی می‌تواند از محبوبیت اش در سینما و تلویزیون استفاده کند و مخاطبان را پای این مسابقه بکشاند. دوری دو ساله او از تلویزیون هم باعث می‌شود حضورش به ویژه در مقام مجری  برای تماشاگران تازگی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

آیا ویاگرا تمام مشکلات جنسی آقایان را حل می کند؟

سایت بدون -ما حدود بیست نوع اختلال جنسی داریم و بیمار وقتی به پزشک مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *