ستاره بارسا توسط هواداران خودی هو شد /کوتینیو، یک اتفاق

پیت جنسن


سایت بدون -فیلیپه کوتینیو در جریان پیروزی ۲ بر یک بارسلونا مقابل رئال سوسیداد از سوی هواداران خودی هو شد. هافبک سابق لیورپول در فهرست ذخیره‌های بارسا برای این دیدار قرار گرفت و وقتی در دقیقه ۷۲ به بازی آمد از سوی بخش‌های مختلفی از ورزشگاه مورد تمسخر قرار گرفت. البته این کار ادامه پیدا نکرد و بعد هواداران نام ستاره گرانقیمت برزیلی را فریاد می‌زدند و نشانه‌ای از نارضایتی هواداران نسبت به او وجود نداشت اما واکنش ابتدایی حضور او به خاطر شادی گل هفته گذشته او برابر منچستریونایتد بود.
کوتینیو که بهترین بازی خانگی خود برای بارسلونا از زمان ورودش به این تیم از ژانویه ۲۰۱۸ را در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشته بود بعد از گل فوق‌العاده‌اش انگشتش را در گوشش فرو کرد تا به انتقاداتی که به نظر او غیرمنصفانه بوده، واکنش منفی نشان دهد.
روزنامه بارسلونایی اسپورت در توصیف بازی او تیتر زد: «گل عالی، شادی زشت» این روزنامه همچنین به نقل قول کسانی که لب‌خوانی می‌کنند استناد کرد که او به زبان پرتغالی به هواداران بارسلونا گفته: «لعنت به شما».
کوتینیو ماه گذشته در جریان پیروزی ۳ بر یک برابر رایووایکانو در حالی که در فاصله ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی تعویض شد، از سوی هواداران هو شد اما بعد از آن چنین اتفاقی نیفتاده بود برای همین ارنستو والورده در مصاحبه بعد از بازی خیلی نخواست به این موضوع بپردازد: «این یک اتفاق بود نه بیشتر. هر اتفاقی که درباره بارسلونا می‌افتد بزرگ می‌شود و بیشتر از آنچه باید، اهمیت داده می‌شود. هواداران با کوتینیو هستند و کوتینیو با هواداران. فکر می‌کنم این رفتار نتیجه ژست آن روز بود اما فیلیپه تمام توانش را در اختیار تیم می‌گذارد و هواداران قدردان او هستند، می‌دانند او برای تیم می‌دود.»
منبع: دیلی میل

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «هلو برو تو گلو»

سایت بدون – دو نفر رفیق بودند یکی از یکی تنبل تر در مسیری داشتند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *