ستاره مصری در جمع صد چهره تاثیر گذار جهان در مجله تایم/ محمد صلاح: باید رفتارمان را با زنان اصلاح کنیم


محمد صلاح ستاره مصری اینروزهای لیورپول در زمین فوتبال حالا نام خود را در بین ۱۰۰ چهره تاثیر گذار جهان در مجله تایم می‌بیند. موضوعی که باعث شده او از مسئولیتی که در قبال این عنوان دارد صحبت کند؛ مسئولیتی که در آن به رفتار بهتر با زنان اشاره می‌کند و آنها را مستحق چیزی بیشتر از آنچه در حال حاضر دارند می‌داند.

سایت بدون – به نظر می‌رسد صلاح ۲۶ ساله که حالا به عنوان یکی از بهترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شود به تغییراتی که به این ترتیب در زندگی‌اش اتفاق افتاده و پتانسیلی که در شرایط فعلی دارد کاملا آگاه است. 

صلاح در گفتگو با تایم درباره اهمیت برابری جنسیتی می‌گوید و البته در خصوص این موضوع بر روی کشور خود تاکید می‌کند. صلاح در این مصاحبه می‌گوید: “من فکر می‌کنم ما باید روشی را که در فرهنگمان با زنان رفتار می‌کنیم تغییر بدهیم. این یک مسئله اختیاری نیست. من حالا بیش از گذشته از زنان حمایت می‌کنم چون فکر می‌کنم آنها مستحق چیزی بیشتر از آنی هستند که به ایشان داده شده است.”

محمد صلاح که یکی از شش ورزشکاریست که نامش در لیست صد شخصیت تاثیر گذار تایم قرار گرفته است همچنین از نقش خود به عنوان یک الگو در جامعه مصر اینطور می‌گوید: “قرار گرفتن به عنوان اولین فرد مصری در چنین موقعیتی که پیش از این هیچکس آن را تجربه نکرده یک موضوع کاملا متفاوت است.”

منبع:سی ان ان

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «بی دست و پا»

سایت بدون – دست و پا ابزار انسان برای انجام کار هستند بعضی از انسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *