سردار آزمون: به لورکوزن آمده ام تا جام ببرم

سایت بدون -مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خوشحالی از پیوستن به باشگاه لورکوزن آلمان گفت: می‌توانیم با اتحاد و تلاش در این تیم جام ببریم. می‌خواهم جواب اعتماد مدیران این باشگاه را بدهم.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از حدود ۹ سال حضور در فوتبال روسیه سرانجام به فوتبال آلمان رفت تا حضور در یکی از لیگ‌های معتبر دنیا را هم در کارنامه خود اضافه کند. این بازیکن دو روز پیش برای شرکت در تمرینات بایرن لورکوزن راهی آلمان شد.

آزمون پس از حضور در تمرینات تیم آلمانی با تلویزیون باشگاه گفت‌وگویی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

سردار ۲ روز از حضورت در  آلمان می‌گذرد. اینجا را چطور جایی می‌بینید؟

سفری طولانی را پشت سر گذاشتم و من زمانی که وارد این تیم شدم، خیلی خوشحال بودم. دوستانی هم در این زمینه به من کمک کردند. از طرفی در تست‌های پزشکی شرکت کردم و پزشکان هم وضعیت جسمانی‌ام را ارزیابی کردند. آنها پای مرا که به تازگی آسیب دیده بود را هم معاینه کردند. روز گذشته هم تست PCR کرونا دادم. در مجموع همه چیز خیلی مفرح بود. البته راستش را بخواهید فرآیند انجام این کارها کمی خسته کننده بود، اما در کل همه چیز مفرح بود. شب قبل از آمدنم در هتل استراحت کردم. این بود اتفاقاتی که در ۲۴ ساعت گذشته برایم رخ داد.

آندری لونیوف دوست و همبازی سابقت هم اینجا حضور دارد. آیا او را دیده‌ای؟
بله. اما او دوست من نیست، بلکه بهترین دوستم است و برایم مانند برادر می‌ماند. در زنیت خاطرات فراوانی را در کنار هم تجربه کردیم و روزهای خوبی در کنار یکدیگر داشتیم.

آزمون:‌ می‌توانیم در لورکوزن جام ببریم/ جواب اعتماد مدیران باشگاه را خواهم داد

پیش از این عنوان کرده بودی که مدت‌هاست بایر لورکوزن را دنبال می‌کنی. چه چیزی از این تیم تو را تحت تاثیرقرار داده است.

بله درست است. از مدت‌ها قبل بازی‌های بایرلورکوزن را دنبال کرده‌ام. آنها یکی دو سال پیش هم برای عقد قرارداد با من ابراز تمایل کردند. البته این علاقه دوطرفه بود. باشگاه و هوادارانش را دوست دارم. بازیکنان این تیم را هم می‌شناسم و برای کار با سرمربی‌ هیجان دارم. احساسم به من می‌گوید که تیم ما موفق خواهد شد و می‌توانیم در کنار هم جام ببریم و روزهای خوبی را تجربه کنیم.

تو پیش از این سابقه بازی و گلزنی برابر لورکوزن را در کارنامه داری. آن هم زمانی که بازیکنی مانند کای هاورتز در این تیم حضور داشت.

 خب من به بایرن مونیخ هم گل زده‌ام. به دورتموند هم گل زدم، اما VAR آن را قبول نکرد. به چلسی هم گل زدم (تیم فعلی هاورتس). بله درست است، من به لورکوزن هم گل زده‌ام.

آمار گلزنی‌ات بسیار تحسین‌برانگیز است. در ۱۰۴ بازی‌ات برای زنیت ۶۲ گل زده‌ای. در بایرلورکوزن می‌توانی این روند را ادامه دهی؟

نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که چه تعداد گل خواهم زد اما در مذاکراتم با مسوولان باشگاه به آنها اطمینان دادم که همیشه با تمام توانم برای این تیم تلاش خواهم کرد. این قول را به آنها داده‌ام و پای حرفم هم خواهم ماند. آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند تا مرا به اینجا بیاورند و کارشان هم تحسین‌ برانگیز بود. قطعاً می‌خواهم جواب اعتمادشان را بدهم. بنابراین هر کاری بتوانم برای تیم انجام می‌دهم، درست مانند سایر بازیکنان تیم. مهمترین چیز برای من این است که تیم موفق باشد و هواداران خوشحال.

آزمون:‌ می‌توانیم در لورکوزن جام ببریم/ جواب اعتماد مدیران باشگاه را خواهم داد

برنامه‌ات برای روزهای آتی چیست؟ بازی لورکوزن مقابل دورتموند را کجا تماشا می‌کنی؟

متأسفانه نمی‌توانم برای تیم مقابل دورتموند بازی کنم اما فکر و ذهنم با تیم خواهد بود و از هم‌تیمی‌های جدیدم حمایت خواهم کرد. امیدوارم که بتوانم از داخل ورزشگاه بازی را تماشا کنم و برنده بازی تیم ما باشد در نهایت هم سه امتیاز را بگیریم. اطمینان دارم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. من به توانایی بازیکنان‌مان ایمان دارم.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *