سریال پنچری را از شبکه آی فیلم ببینید

سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نژاد تابستان سال ۹۶ از شبکه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی سه پخش شد.

سایت بدون – داستان این مجموعه درباره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی حمید خواستار است که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهد با دختر مورد علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش، نگار ازدواج کند.  اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کشد و… نیک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نژاد درباره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی سریال «پنچری» توضیح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد: «مجموعه پنچری هم در جهت دیگر کارهایی است که ساخته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام، فقط سعی کردم قصه به‌روزتر شده و رنگ‌وبوی تازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای داشته باشد.

علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندم مردم با شخصیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های قصه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایم کاملا همذات‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پنداری کنند، به همین دلیل در این مجموعه اتفاقات شادی‌آور و مفرحی را برای مردم طراحی کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم. هر یک از شخصیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این مجموعه ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خاص خودشان را دارند.

فیلمسازی کار سختی است اما وقتی مردم نتیجه را ببینند و بپسندند و دوست داشته باشند، خستگی از تن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مان درمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود.» یوسف تیموری، رضا داوودنژاد، مهران غفوریان، حمید لولایی، غلامرضا نیکخواه، سولماز غنی، زهره فکور صبور، مریم سعادت و … از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «پنچری» نقش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آفرینی کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. این سریال هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی آی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فیلم پخش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *