سه قانون از قوانین بی‌شمار کائنات/ قانون جذب، قانون مزرعه وقانون جبران

https://cdn-images-1.medium.com/max/1200/1*VnpdFZ7VU15XXpDzKNCM1A.jpeg

درباره بی‌حساب و کتاب نبودن زندگی یا به عبارتی دنیا بسیار شنیده‌ایم. امروز قصد داریم سه قانون ساری و جاری در کائنات که بسیاری گواه بر درستی‌شان دارند را با شما مرور کنیم.
قانون جبران: در کائنات هر فعلی که برای ما صورت می‌گیرد یا نعمتی به ما می‌رسد باید در ازای آن فعلی برای جبران انجام بدهیم. چنانچه این جبران صورت نگیرد، براساس همین قانون، کائنات خودش چیز دیگری را به‌عنوان جبران از ما می‌گیرد. جبران از هر طریقی صورت می‌گیرد. از پرداخت یک مابه ازاء گرفته تا جواب لبخندی را با لبخند دادن.

قانون جذب: افکار و ذهن ما از جنس انرژی است. هر یک از ما درست مانند یک فرستنده – گیرنده هستیم و انرژی‌های خاصی را با فرکانس‌های خاص منتشر می‌کنیم. قانون جذب ناظر بر این امر است که هرگونه انرژی را (مثبت یا منفی) با هر فرکانسی بفرستیم، دقیقاً همان را به سوی خود جذب می‌کنیم. حال اختیار با خودمان است که مدام بترسیم، مشکوک باشیم، نگران آینده باشیم، نگران از دست دادن کسی یا چیزی باشیم و…

قانون مزرعه: وقتی چیزی می‌کاریم باید صبر کنیم تا در وقت خودش به ما محصول بدهد. غیر از این ممکن نیست. پس «صبر» رکن اول قانون مزرعه است. صبر با تحمل تفاوت دارد. تحمل همراه با نارضایتی است در صورتی که صبر همراه با رضایت و پذیرش است. رکن دوم قانون مزرعه رسیدگی و مراقبت صحیح از دانه‌ای است که کاشته‌ایم. زمانی که صبر می‌کنیم باید با تلاش پیگیر همراه باشد. عجله هرگز کاری را به نتیجه نرسانده و تنها نتیجه‌اش زجر درونی خودمان است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *