طارمی و آزمون در کنار رونالدو و لیونل مسی/عکس

طارمی و آزمون در کنار رونالدو و لیونل مسی/عکس

سایت بدون – مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم ایرانی حاضر در لیگ های اروپایی ، در این فصل در رقابت های باشگاهی عنوان آقای گلی را به دست آوردند و حالا نامشان در میان مهاجمان برجسته فوتبال اروپا به چشم می خورد.

آقای گل شدن مهدی طارمی و سردار آزمون دو ستاره ایرانی در رقابت های امسال باعث شده تا نامشان به لیست بهترین گلزنان فصل فوتبال اروپا و جایی که نام های مطرحی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی و دیگر اسامی بزرگ در آن حضور دارند.

در آخرین رده بندی بهترین گلزنان فوتبال اروپا چیرو ایموبیه مهاجم خط حمله یوونتوس با ۳ گلی که در بازی برابر هلاس ورونا به ثمر رساند تعدادگلهایش را به ۳۲ رساند و در کنار رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ قرار گرفت هرچند مهاجم بایرن مونیخ به واسطه تناسب دقایق بازی و گل هایش کماکان در صدر جدول بهترین گلزنان فوتبال اروپا قرار دارد.
نکته قابل ذکر اینجا است در انتخاب بهترین گلزنان حضور در لیگ های معتبر ضریب بالاتری دارد به طوری که ۵ لیگ معتبر اروپا مثل آلمان، انگلستان، اسپانیا، فرانسه و ایتالیا ضریب گلزنی در آن ها عدد ۲ است اما لیگ های درجه دوم ضریب ۱٫۵ دارند. موضوعی که روی رتبه بندی و جایگاه مهدی طارمی و سردار آزمون در این رتبه بندی تاثیر مستقیم داشته هرچند این دو ستاره ایرانی اکنون نامشان در لیست بهترین گلزنان اروپا دیده می شود.

بیشتر بخوانید: قیچی بر

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «آخ نگفتن»

سایت بدون – آخ کمترین واکنش انسان به درد و رنج است آخ گفتن خیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *