علیرضا بیرانوند:پیام استقلالی‌هاجالب بود،پرسپولیسی‌ها شرمنده‌ام کردند

بیرانوند می‌گوید:«قرار گرفتن در تیم منتخب هفته دلیلی نمی‌شود که به او حس غرور دست بدهد.»

سایت بدون – علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و باشگاه آنتورپ پس از درخشش در بازی مقابل تاتنهام پیامی را در اختیار برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه قرار داد.

تشکر از مردم ایران

اول از همه تشکر می کنم از مردم ایران. هم قبل از بازی و هم بعد از بازی از مردم کشورم کلی انرژی گرفتم.  خیلی خوشحالم بابت اتفاقاتی که افتاد ولی ناراحتم که در نهایت بازی را باختیم.

مثل یک ورزشکار المپیکی

یک چیز را صادقانه می گویم. من بعد از بازی فکر کردم مثل ورزشکار انفرادی هستم که ۴ سال برای المپیک زحمت می‌کشد و بعد مردم می‌نشینند ببینند مدال می آورد یا نه؟ من هم دقیقا چنین حسی داشتم. دست مردم کشورم را می‌بوسم. فهمیدم که بازی پنجشنبه شب من را مثل بازی‌های جام جهانی دیده بودند.

سرخابی ها شرمنده ام کردند

برایم خیلی جالب بود که بعد از بازی بعضی از هواداران استقلال برایم استوری گذاشتند و تعریف و تمجید کردند. این به من انرژی بیشتری داد. هواداران پرسپولیس هم که دیگر شرمنده‌ام کردند. خیلی به من لطف کردند. خوشحال شدم که در این شرایط سخت توانستم کمی دل مردم کشورم را شاد کنم. من بعد از ۴،۵ ماه توانستم برای آنتورب بازی کنم. یک ماه و نیم هم به خاطر مصدومیت همسترینگ بیرون بودم. در بازی تاتنهام هم اتفاق در همان ناحیه همسترینگ پایم درد داشتم ولی خودم خواستم تا آخر در زمین بازی بمانم. فرصتی بود که می خواستم خودم را نشان دهم.

بازی خوب مقابل تاتنهام

درنیمه اول موفق شدم چند موقعیت تاتنهام رو مهار کنم. این تیم خیلی در حمله قوی بود و دیگر نیازی به تعریف من ندارد. نیمه دوم هم تلاش کردیم ولی به هر حال تفاوت ما با تاتنهام در زمین مشخص شد. بعد از بازی سرمربی تیم از من تشکر کرد و من هم در جواب گفتم این وظیفه‌ام بود که برای تیم خوب بازی کنم.

حضور در تیم منتخب

خوشحالم در تیم منتخب هفته هم قرار گرفتم ولی این اصلا باعث نمی شود من مغرور شوم. فکر می‌کنم این اولین باری است که یک گلر ایرانی در لیگ اروپا بازی کرده و طبعا اولین بار هم هست که در تیم منتخب هفته قرار می‌گیرد. من  راه زیادی در پیش دارم. این اولین بازی من و در واقع شروع من در آنتورپ بود. از حالا به بعد باید تلاش بیشتری کنم چون می دانم توقعات از من خیلی بالا رفته است.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *