فتوشاپی که همیشه همراه شماست

نویسنده : احمد محمدحسینی بسیاری از ما برای ویرایش تصاویر خود از نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند فتوشاپ استفاده می‌کنیم، ولی این نرم‌افزار بسیار حجیم است و شاید در بسیاری از موارد نتوان به‌راحتی از آن روی یک سیستم رایانه‌ای استفاده کرد. بهتر است بدانید بسیاری از امکانات این نرم‌افزار را بدون نصب آن می‌توانید در اختیار داشته باشید. این کار بدون فرآیندی پیچیده انجام می‌شود و فقط به رایانه‌ای که یک مرورگر اینترنتی روی آن نصب باشد و اتصال به شبکه نیاز دارید. 
وب‌سایت www.photopea.com یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام این کار است. با ورود به این وب‌سایت انگار فتوشاپ را روی دستگاه خود اجرا کرده‌اید و امکانات زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این نرم‌افزار بسیار ساده و روان اجرا می‌شود و در عین حال لایه‌بندی قرارگیری امکانات آن برای کسانی که با فتوشاپ کار کرده‌اند، بسیار آشناست. شما می‌توانید تصاویر موردنظر خود را در این برنامه بارگذاری کرده و پس از اعمال تغییرات مورد نظر روی آن، خروجی نهایی را با چند فرمت مختلف روی سیستم خود دانلود کنید. کیفیت، ابعاد و مواردی از این دست قابل انتخاب خواهند بود و به همین دلیل آزادی عمل مناسبی را بدون نصب برنامه تجربه خواهید کرد.
با وجود این نباید انتظار داشته باشید photopea تمام امکانات فتوشاپ را فراهم کند، بلکه امکانات این برنامه آنلاین به‌مراتب کمتر از نسخه اصلی فتوشاپ است. 
با این حال استفاده از photopea در شرایطی که فتوشاپ را در اختیار ندارید می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *