فنرباغچه مشتری جدید جهانبخش

سایت بدون – علیرضا جهانبخش ۲ سال پس از حضور در لیگ برتر انگلیس نتوانست خود را با شرایط فوتبال این کشور وفق دهد و بعد از بیرون ماندن‌های مداوم از ترکیب و لیست، حالا در آستانه جدایی از برایتون قرار دارد. پیش از این رسانه‌های هلندی از تمایل آژاکس و آیندهوون برای خرید این وینگر ایرانی خبر داده بودند و حالا فنرباغچه ترکیه هم به جمع مشتریان او اضافه شده است.

سایت «فاناتیک» ترکیه دراین‌باره نوشت: «فنرباغچه فعالیتش را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کرده و در تلاش است هرچه زودتر خریدهایش برای فصل جدید را انجام دهد. تازه‌ترین نامی که در اطراف این تیم مطرح‌شده علیرضا جهانبخش است. اخباری مبنی‌بر تمایل آبی‌وزردها برای به خدمت گرفتن این ملی‌پوش ایرانی شنیده می‌شود. ظاهرا فنرباغچه می‌خواهد جهانبخش را که هم‌اکنون در برایتون حضور دارد به‌صورت قرضی به خدمت بگیرد. ازسوی دیگر این بازیکن از نیمکت‌نشینی در این تیم انگلیسی راضی نیست و این موضوع می‌تواند انتقال او را آسان‌تر کند، اما مشکل اصلی اینجاست که برایتون علاقه‌ای به انتقال قرضی بازیکنش ندارد. جهانبخش که در سال ۲۰۱۸ از آلکمار راهی برایتون شد در این فصل تنها ۱۲بار برای تیمش به میدان رفته و ۲ گل هم به ثمر رسانده است. این بازیکن ۲۶ساله که در تیم‌ملی ایران هم عضویت دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت فنرباغچه باشد.»

آژاکس هلند دیگر مشتری جهانبخش در تابستان جاری است که گزینه به‌مراتب بهتری برای او خواهد بود. سایت «اسونسکافنز» در بخشی از گزارش خود درباره جابه‌جایی‌هایی که قرار است در پنجره نقل‌وانتقالات اخیر در آژاکس صورت گیرد به احتمال خرید ملی‌پوش ایرانی برایتون اشاره کرده و نوشته است: «یکی از شایعاتی که درباره خریدهای آژاکس وجود دارد به خدمت گرفتن جهانبخش از برایتون است. او با عنوان آقای‌گلی لیگ هلند، آلکمار را به مقصد برایتون ترک کرد. آژاکس در آن زمان هم مشتری او بود اما او که با تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ نیز حضور داشت تصمیم گرفت به برایتون برود. حضور او در این تیم انگلیسی چندان موفق نبود و در فصل نخست بدون گل و پاس‌گل به کارش پایان داد و در این فصل هم تنها ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند تا در آستانه ترک باشگاه قرار گیرد. آژاکس و برایتون پیش از این برسر انتقال جوئل ولتمن به توافق رسیده‌اند و حالا می‌توانند مذاکرات خود را این‌بار برای جابه‌جایی مهاجم ایرانی ادامه دهند. هفته پیش هم گراهام پاتر گفته بود جهانبخش حق دارد از عدم حضورش در ترکیب برایتون ناراضی باشد و با این شرایط به‌نظر می‌رسد جدایی او تقریبا قطعی خواهد بود.»

 سردار گزینه بهترین بازیکن لیگ روسیه شد

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت که عنوان آقای‌گلی لیگ روسیه را به دست آورد به‌همراه سه هم‌تیمی خود بین کاندیداهای بهترین بازیکن فصل روسیه قرار گرفته است. آرتم زیوبا، ویلمار باریوس و داگلاس سانتوس دیگر بازیکنان زنیت هستند که بین کاندیداها و درکنار آزمون و ۸ بازیکن از تیم‌های دیگر برای کسب این عنوان رقابت خواهند کرد. این فهرست ازسوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر روسیه انتخاب شده و قرار است پس از انجام رای‌گیری از بین مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در لیگ، ۵ کارشناس فوتبال این کشور، نمایندگان ۷ رسانه معتبر روسیه و همچنین سرمربی تیم‌ملی این کشور نفرات برتر معرفی شوند. در این رای‌گیری همچنین بهترین سرمربی و بهترین بازیکن جوان فصل نیز انتخاب خواهند شد.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «جا خوردن»

سایت بدون – آدمی که دستپاچه می شود موقعیت خود را فراموش می کند یعنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *