فیلم جوکر ؛ با حاشیه های فراوان به اکران می رسد

در آستانه اکران «جوکر» joker، کمپانی برادران وارنر قصد دارد با محدود کردن دسترسی خبرنگاران و اهالی رسانه به عوامل فیلم، از درز مصاحبه ها و صحبتهای حاشیه ساز درباره فیلم جلوگیری کند.
سایت بدون – در حالی که فیلم برنده جایزه شیر طلای فستیوال ونیز ۲۰۱۹ «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس از چهارم اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه جاری) روی پرده خواهد رفت، برادران وارنر دسترسی خبرنگاران به جزییات مراسم فرش قرمز فیلم در پیش نمایش آن در ایالات متحده آمریکا را محدود کرده است.
به گفته سخنگوی این استودیو این رویداد که امروز شنبه در هالیوود در تئاتر معروف TCL چین برگزار می شود، فقط به عکاسان امکان دسترسی به عوامل فیلم را می دهد. انتظار می رود در این مراسم جوآکین فینیکس بازیگر اصلی «جوکر»، کارگردان تاد فیلیپس و ستارگان حامی مانند زازی بیتز و فرانسیس کنروی شرکت کنند.
اقدام در جهت محدود کردن دسترسی به بازیگران فیلم برای انجام مصاحبه، یک هفته پس از آن صورت می گیرد که انتقادها به ماهیت خشونت بار و تحریک آمیز فیلم بالا گرفته است.
بویژه وقتی هفته گذشته، اعضای خانواده کشته شدگان در حادثه تیراندازی گسترده در جریان نمایش فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ساخته کریستوفر نولان در ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۲ طی نامه ای خطاب به برادران وارنر، کمپانی پخش کننده فیلم خواستند تا به قربانیان خشونت اسلحه کمک کند.
با این وجود فیلیپس و فینیکس در مصاحبه های اخیرشان اتهامات وارد شده را رد کردند و گفتند این فیلم خشونت را ترویج نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «غلط انداز»

سایت بدون – غلط انداز یک اصطلاح میان شکار چیان است غلط انداز کسی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *