فیلم مورد علاقه کریستوفر نولان چیست؟

سایت بدون – «کریستوفر نولان» فیلمساز مطرح هالیوودی از علاقه خود به مجموعه فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» پرده برداشت.

کریستوفر نولان فیلمساز کارگردان معروف انگلیسی- آمریکایی که به ساخت فیلم‌های پرطرفداری چون تلقین، سه‌گانه بتمن و میان‌ستاره‌ای شناخته می‌شود، در یک پادکست به علاقه خود به فیلم‌های سریع و خشن اعتراف کرد.

مجموعه اکشن-هیجانی سریع و خشن از سال ۲۰۰۱ به دنیای سینما آمد و تاکنون هشت قسمت و یک اثر اقتباسی از روی آن ساخته شده است. مجموعه اصلی دو قسمت دیگر نیز دارد که در آینده روی پرده خواهند رفت.

نولان که در حال حاضر فیلم جاسوسی و علمی-تخیلی انگاشته (Tenet) را روی پرده سینماها دارد، در پادکست Happy Sad Confused گفت از طرفداران فیلم سریع و خشن ۱ به کارگردانی راب کوهن است اما به قسمت سوم این مجموعه یعنی سریع و خشن: رانش توکیو ساخته جاستین لین نیز علاقه ویژه دارد.

علاقه نولان به صحنه‌های نمایشی بر کسی پوشیده نیست بنابراین تعجبی ندارد که وی از طرفداران سریع و خشن و حجم بالای سکانس‌های نمایشی و جلوه‌های ویژه مکانیکی یا عملی آن باشد.

قسمت نهم از مجموعه سریع و خشن با نام F9 و بازی وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، ترسی گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، هلن میرن و شارلیز ترون ۲۸ مه ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *