لیونل مسی از دوران قرنطینه می گوید/ کنار فرزندانم لذت بخش بود


بعد از دو ماه وقفه به خاطر شیوع کرونا در لیگ اسپانیا، حالا به نظر می‌رسد که لالیگا در آستانه شروع مجدد است و بارسلونا هم آماده است تا در ۱۱ بازی باقی مانده‌اش در این فصل از برتری ۲ امتیازی‌اش نسبت به رئال مادرید در صدر جدول محافظت کند. با این حال هنوز بسیاری از هواداران بارسلونا احساس می‌کنند که تیم‌شان از زمانی که هدایت آن به کیکه ستین سپرده شده، نتوانسته در حد پتانسیل واقعی خود بازی کند. لیونل مسی کاپیتان تیم اما امیدوار است که وقفه به وجود آمده در لیگ سبب شده باشد که تیمش تجدید قوا کند و با عملکرد بهتری لیگ را از سر بگیرد.
مسی در گفت‌و‌گو با دو نشریه اسپورت و موندو دپورتیووی کاتالونیا درباره وضعیت فعلی و آینده بارسلونا گفت: «امکان دارد که این وقفه در نهایت به نفع ما تمام شود. اما باید ببینیم که آیا اصلاً امکان از سرگیری مسابقات وجود دارد و ما از شر شک و شبهات خلاص می‌شویم یا نه. وقتی که دوباره مسابقات از سر گرفته شود، ما سطحی که در آن هستیم را بررسی خواهیم کرد و خواهیم فهمید که در چه وضعیتی قرار داریم.»
کاپیتان آرژانتینی بارسلونا به سؤالات درباره آینده تیمش هم پاسخ داد. با وضعیت مالی به وجود آمده برای باشگاه‌ها به خاطر شیوع کرونا مشخص نیست که بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تا چه میزان فعالیت داشته باشد. با این حال مدام از یک بازیکن به عنوان گزینه اصلی بارسایی‌ها برای خرید در تابستان نام برده می‌شود: لائوتارو مارتینس مهاجم اینتر و هموطن لیونل مسی.
مسی در این باره هم گفت: «صادقانه باید بگویم که من نمی‌دانم آیا برای خرید مارتینس مذاکره بوده یا وجود دارد. من هیچ اطلاعی ندارم. اما فکر می‌کنم که قبلاً نظرم را درباره او گفته‌ام. لائوتارو مهاجم فوق‌العاده‌ای است، از همه مهم‌تر به این دلیل که من فکر می‌کنم او یک شماره ۹ کامل است. او بازیکنی قوی است، خوب دریبل می‌زند، گلزن است و می‌داند که چطور باید حفظ توپ کند. اما ما باید ببینیم که برای او و دیگر بازیکنانی که اسم‌شان آورده شده چه اتفاقی رخ می‌دهد.»
مسی ادامه داد: «در باشگاه چند نفر مسئول حوزه نقل و انتقالات هستند و آنها کسانی را که فکر می‌کنند برای تیم بهترین گزینه‌ها هستند، انتخاب می‌کنند. کاملاً مشخص است که شرایطی که ما در آن قرار داریم، وضعیت بازار را کمی عجیب و غریب می‌کند و ما هم باید مطمئن شویم با آنچه که داریم می‌توانیم تیم را تقویت کنیم. به نظرم مربی نظر مرا طور دیگری متوجه شد و آن را هم اشتباه توضیح داد. چیزی که من گفتم این بود که در بازی‌های اخیرمان قبل از تعلیق لیگ مشخص بود که ما از نظر کیفی در حدی نیستیم که بتوانیم لیگ قهرمانان را ببریم. من هرگز به تیم شک نداشتم و شک هم ندارم که ما پتانسیل قهرمانی داریم اما نه با شیوه بازی که آن زمان داشتیم. هر کسی نظر خودش را دارد که این هم اشکالی ندارد و همه نظرها قابل احترام هستند.»
ستاره خط حمله بارسلونا درباره اینکه روزهای خانه‌نشینی در قرنطینه را چگونه سپری می‌کرد هم توضیحاتی ارائه کرد.
او گفت: «من در طول قرنطینه در خانه تمرین می‌کردم و فکر می‌کنم که همان تمرینات به من کمک کرد روی فرم بمانم اگرچه تمرینات خانگی با آنچه در در زمین تمرینی زیر نظر کادر فنی و مربیان انجام می‌دهیم یکسان نیستند. مسلماً تمرین کردن در خانه با شرایط عجیبی که به وجود آمده از نظر روانی برای همه سخت بوده است. با این وجود خانواده‌ام از من برای انجام این تمرینات حمایت کردند و من هم به بهترین شکل ممکن شرایط را مدیریت کردم. در این مدت قرنطینه ما کارهایی که در شرایط عادی به خاطر رفتن بچه‌ها به مدرسه و مهد کودک نمی‌توانستیم انجام دهیم را انجام دادیم. بودن در کنار خانواده و وقت گذراندن با فرزندانم خیلی لذت‌بخش بود.»
 

مطلب پیشنهادی

ریشه و داستان ضرب المثل «گاف دادن»

سایت بدون – اصل کلمه گاف از زبان فرانسه است و به معنای حرف ناپسند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *